۰۶:۴۹ - یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۶

مشاور عالی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور:

شکست توطئه های دشمن علیه نظام، سند عظمت انقلاب اسلامی/ نفوذ منافقین در مدیریت کشور عامل ضعف اقتصاد

مشاور عالی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، با اشاره به ناکارآمدی توطئه های چهل ساله دشمنان برای نابودی جمهوری اسلامی به عنوان سند عطمت انقلاب اسلامی، اظهار کرد: نفوذ منافقین در عرصه های مدیریتی کشور عامل ضعف اقتصاد کشور ‏است.

به گزارش شاهین پرس؛ حجت الاسلام سید محمدرضا طباطبایی نسب، شب گذشته در مسجدالمهدی(عج) شاهین شهر، ناکارآمدی توطئه های دشمنان نظام علیه جمهوری اسلامی را یکی از دلایل عظمت انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: مهمترین توطئه دشمنان همان تهاجم فرهنگی است که می خواهد باورها را تغییر داده و جوانان را به فساد و تباهی بکشاند.

مشاور عالی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور، با بیان اینکه امروز فضای مجازی در اختیار تهاجم فرهنگی دشمنان قرار دارد، افزود: تبلیغ دشمن برای کاهش زاد و ولد در ایران هم یک نقشه صهیونیستی برای تضعیف نظام جمهوری اسلامی است که باید نسبت به آن هوشیار باشیم.

وی کاشتن بذر یأس و ناامیدی در دل های مردم و جوانان را نقشه دیگر استکبار برای مبارزه با انقلاب اسلامی بیان کرد و ادامه داد: این کار دشمن فقط برای جمهوری اسلامی صادق است و به بقیه کشورها کاری ندارد، دشمن با کوچک جلوه دادن خدمات انقلاب و بزرگنمایی مشکلات می خواهد انقلاب را ناکارآمد نشان دهد.

حجت الاسلام طباطبایی نسب، با اشاره به بدبختی ها و مشکلات فراوان ملت های مختلف بعد از ورود امریکا به آن کشورها، تصریح کرد: آمریکا جز فلاکت و ننگ هیچ چیز دیگری برای ملت ها نیاورده است، افغانستان، پاکستان، آذربایجان، بحرین و قطر نمون هایی از این دست هستند.

مشاور عالی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور، به وجود آوردن داعش از سوی آمریکا را در راستای پروژه اسلام هراسی ارزیابی کرد و گفت: وحشی گری های داعش نگاه افکار عمومی مردم دنیا نسبت به اسلام را زشت می کند و این هدف استکبار جهانی است، البته به لطف الهی و مجاهدت های رزمندگان اسلام سفره داعش هم جمع شد.

وی با بیان اینکه هر سال بودجه های هنگفتی در کنگره آمریکا برای مبارزه با جمهوری اسلامی تصویب می شود، ابراز کرد: استکبار به درستی می داند که تنها حافظ منافع اسلام و مردم ولی فقیه است و به همین دلیل همه تلاش خود را برای بد نام کردن رهبر انقلاب به صحنه آورده است.

حجت الاسلام طباطبایی نسب، نفوذ منافقین در عرصه های مدیریتی کشور را عامل ضعف اقتصاد کشور دانست و بیان کرد: زجر کشیده ها و دلسوزان انقلاب هرگز حقوق نجومی نمی گیرند، نجومی بگیران قطعاً همان نفوذی ها هستند، اینکه رهبر انقلاب در مقابل حقوق های نجومی می ایستند به معنای آن است که این افراد خودی نیستند.

مشاور عالی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور، با اشاره به تعداد زیاد بانک ها و مؤسسات مالی در سراسر کشور، گفت: اگر حجم نقدینگی به دلیل تعدد بانک ها، در دست مردم بالا نبود، فشارهای بی سابقه اقتصادی و تحریم ها کشور را از درون نابود می کرد.

وی با بیان اینکه انگلیسی ها همواره علیه تشیع بوده اند، افزود: بهاییت و وهابیت ساخته دست انگلیس است، اما استکبار جهانی در جنگ مذهبی شکست خورده است، شیخ عیسی قاسم در بحرین و شیخ زکزاکی در نیجریه استکبار را بیچاره کرده اند و مذهب تشیع را گسترش می دهند.

حجت الاسلام طباطبایی نسب، با اشاره به ایستادگی افتخارآمیز ملت ایران در جنگ تحمیلی هشت ساله در برابر ائتلاف قدرت های جهانی، اظهار کرد: سابقه مقاومت و پیشرفت های نظامی عجیب جمهوری اسلامی راه دشمنان برای کوچکترین حرکت نظامی علیه کشور را سد کرده است، به همین دلیل است که رهبر معظم انقلاب فرمودند در صورت خطای دشمنان، در عرض چند دقیقه تل آویو را با خاک یکسان می کینم.

مدیر موسسه فرهنگی، تحقیقاتی و انتشاراتی نورالائمه(ع)، با بیان اینکه نابودی اسراییل به دست حزب الله لبنان نزدیک است، افزود: امروز مقاومت یمن موشک های بالستیک در اختیار دارد و هدف های مهم در عربستان سعودی را مورد اصابت قرار می دهد، سید عبدالملک بدرالدین، رهبر انصار الله یمن، نامه ای به سید حسن نصرالله نوشته و سیدحسن را رهبر خود خوانده است، نصرالله در جواب او می گوید رهبر من هم امام خامنه ای است.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.