۲۲:۳۲ - شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶

در آستانه چهلمین سال پیروزی؛

دعوت مسئولان شاهین شهر و میمه از مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن

مسئولان شهرستان شاهین شهر و میمه در پیام هایی جداگانه از اقشار مختلف مردم برای شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کردند.

به گزارش شاهین پرس؛ نماینده شهرستان شاهین شهر شهر و میمه، فرماندار شهرستان، شهردار و رئیس شورای شاهین شهر با انتشار پیام های جداگانه، مردم این شهرستان را برای حضور پر شور در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن و تجدید میثاق با آرمان های امام (ره) و انقلاب اسلامی دعوت کردند.

**پیام فرماندار شاهین شهر و میمه به مناسبت فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و دعوت برای حضور احاد مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

والفجرِ و لَیالٍ عَشْر…». به نام آن که نام و یادش مظهر امید و لطف و احسان است

سلام بر شهیدان و امام شهیدان و درود بر فجر آفرینانی که نهال دهه فجر همواره به همت والایشان یادگار و ماندگار مانده استدهه مبارک فجر، تجلی شکوه‏مند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان و در روزگار قحطی انسانیت، با انقلاب اسلامی خویش، صفحه‏ای زریّن را در تاریخ حیات آدمی گشود و صلای خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش جان جهانیان طنین ‏انداز کرد. در این دهه مبارک، یادحضرت امام (رحمت الله علیه) را گرامی می‏داریم. تردیدی نیست که انقلاب اسلامی ایران بعد از پیروزی، همواره خار چشم ایادی و اجانب بوده و هست.  اینجانب در آستانه یوم الله ۲۲ بهمن ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی، ازآحاد مردم شریف و همیشه در صحنه شهرستان شاهین شهر و میمه دعوت می کنم تا یکبار دیگر با حضور پر شور و حماسی تحت هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله  العظمی خامنه ای(مدظله العالی) با نمایش وحدت ملی خود در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن، ضمن خنثی‌سازی توطئه دشمنان قسم خورده ملت ایران، پشتیبانی خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، آرمانهای امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)و شهدای عزیز اعلام نمایند.

علیرضا بصیری فرماندار شاهین شهر و میمه

**پیام نماینده شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی به مناسبت دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

بسم الله الرحمن الرحيم

“راهپیمایی بیست ودوم بهمن مظهر اقتدار ملی است؛ نشان دهنده عزم عمومی ملت ایران است؛ مظهر همان چیزی است که هر دشمنی را در هر حد و اندازه ای از اقتدار نظامی و توانایی های تبلیغاتی و سیاسی، مرعوب میکند.” مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)

پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ملت ایران این باور را در اذهان همه ملت‌های دنیا فرو نشاند انقلابی که اراده ملت‌ها بر آن حاکم باشد خلل‌ناپذیر است و ملت غیور از دستاوردهای انقلابش با وجود تمام دشمنی‌ها و در راس آن آمریکای جنایت‌کار دفاع خواهد کرد و اجازه کوچکترین تعرض را به دشمنان خارجی و داخلی نخواهد داد.

در آستانه چهلمین سالگرد این فجر باشکوه ،حضور حماسی مردم می‌تواند ضمن مایوس کردن دشمن، پیامدهایی از جمله وحدت و انسجام ملی را به همراه داشته باشد.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت فجر استقلال و آزادی و پاسداشت خون شهیدان و تجلیل از جانبازان و ایثارگران و خانواده‌های معززشان، بدینوسیله از ملت عزیز ایران اسلامی بویژه مردم شریف و با بصیرت شاهین شهر و میمه و برخوار دعوت می کنم تا با حضوری حماسی، پرشور ، یکپارچه و تماشایی در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن با آرمان‌های والای امام (ره) تجدید میثاق و با رهبر معظم انقلاب اسلامی پیمانی دوباره ببندند.

به امید خلق حماسه ای دوباره و باشکوه

حسینعلی حاجی نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی 21 بهمن 96

**پیام مشترک شهردار و رئیس شورای اسلامی شاهین شهر برای حضور شهروندان در راهپیمایی 22 بهمن

در این پیام آمده:

ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران یادآور مجاهدات، ایثار، آزادی خواهی و اراده پولادین ملتی غیوری است که با رهبری عالمانه امام خمینی(ره) در بهمن ماه سال 1357 بزرگترین حماسه ایران را با استعانت از خداوند متعال در تاریخ آفریدند.

اتحاد و همدلی میان مردم آگاه ایران و پیوند آن با رهبری حکیمانه امام خمینی(ره) به نظام فاسد، پوسیده و استبدادی شاهنشاهی پایان داد و برای ملت ایران حق انتخاب سرنوشت، استقلال و آزادی را همراه با عزت و افتخار به ارمغان آورد.

خداوند را بسیار شاکریم اکنون با گذشت سی و نه سال از پیروزی انقلاب اسلامی به واسطه رهنمود های خردمندانه مقام معظم رهبری و بیداری مردم ولایتمدار نهال انقلاب که بر پایه بینش عمیق  توحیدی و الهام گرفته از قیام عاشورای حسینی بنیاد نهاده شده بود تبدیل به درختی تنومند گردیده است.

در همین راستا بر خود لازم می دانیم ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری و ملت غیور و شهید پرور ایران به ویژه مردم ولایتمدار و فهیم شاهین شهر، از همه آحاد شهروندان عزیز دعوت نماییم همچون همیشه با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن ضمن مأیوس نمودن دشمنان ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بار دیگر با آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید پیمان نماییم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.