۱۷:۴۹ - پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶

همزمان با سراسر کشور برگزار شد؛

میهمانی لاله‌های انقلاب با عطر یاد و خاطره شهدا در شاهین شهر/ تصاویر

بور مطهر شهدای شهرستان شاهین شهر، در طلیعه چهلمین بهار آزادی به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای والامقام و ادای احترام به مقام والای آنها در مراسم میهمانی لاله ها، گلباران و عطر افشان شد.

به گزارش شاهین پرس؛ مراسم میهمانی لاله های خونین، همزمان با هشتمین روز از ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی به نام « انقلاب اسلامی،ایمان،جهاد و شهادت» در ۳۲ گلزار شهدای شهرستان شاهین شهر و میمه برگزار شد.

مراسم معنوی و باشکوه میهمانی لاله ها عصر امروز با حضور گسترده خانواده‌های شهدا، جانبازان،‌ آزادگان، رزمندگان، ایثارگران انقلاب اسلامی و اقشار مختلف مردم در گلزار شهدای سراسر شهرستان برگزار و قبور مطهر شهدا غبارروبی و عطر افشانی شد.

این مراسم به منظور تجدید میثاق با آرمان های والای امام راحل و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و ادای احترام و تجلیل از مقام شامخ و رفیع آنان بر مزار شهدا برگزار گردید.

در این مراسم اقشار مختلف  پس از قرائت زیارت پر فیض عاشورا و فاتحه با ادای احترام و اهدای شاخه های گل بر مزار شهدا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آنان بار دیگر با آرمان های والای امام و شهدا عهد و میثاقی دوباره بستند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.