۱۱:۳۴ - پنجشنبه ۰۷ فروردین ۱۳۹۳

تشرف خانواده پنج نفره اهل تسنن به مذهب شیعه در حرم مطهر بی بی حکیمه (س)

مسئول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: صبح امروز در حرم مطهر امامزاده بی‌بی حکیمه (س) گچساران خانواده پنج نفره اهل تسنن استان فارس شیعه شدند.

 

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا، رامین چرومی مسئول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگویی از شیعه شدن یک خانواده اهل سنت در آستانه مبارکه امامزاده بی‌بی حکیمه (س) گچساران خبر داد و گفت: این خانواده که برای نخستین‌بار به حرم مطهر مشرف شده بودند در آغازین روزهای نوروز 93 شیعه شدند.

 مسئول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در ادامه این خبر به تعداد افراد خانواده تازه شیعه شده اشاره و اذعان کرد: این خانواده پنج نفره ساکن فیروزآباد شیراز هستند که مادر با دو دختر و دو پسر خود در حرم مطهر امامزاده بی‌بی حکیمه (س) از مذهب تسنن به شیعه تغییر مذهب دادند.

این مسئول با تاکید بر این‌که مراسم تشرف این خانواده تازه شیعه شده با حضور رئیس اوقاف گچساران و حجت‌الاسلام محمد مجلسی روحانی اعزامی از قم در آستانه امامزاده بی‌بی حکیمه (س) برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام مجلسی از ویژگی‌های برجسته و خاص حضرت علی (ع) سخن به میان آورد تا این خانواده تازه شیعه با امام و مقتدای خویش آشنا شوند.

گفتنی ست حرم مطهر بی‌بی حکیمه(س) در 80 کیلومتری جنوب غربی گچساران قرار دارد که سالانه پذیرای هزاران زائر داخلی و خارجی از کشورهای حاشیه خلیج فارس است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.