۱۵:۳۱ - پنجشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۶

با حضور جمعی از مسئولان؛

کلنگ احداث اولین کلانتری شهر گرگاب بر زمین زده شد/ تصاویر

با حضور خانواده شهدا و جمعی از مسئولان شهرستان، پیش از ظهر امروز کلنگ احداث اولین کلانتری شهر گرگاب با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال بر زمین زده شد.

به گزارش شاهین پرس؛ کلنگ احداث اولین کلانتری شهر گرگاب صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان شهرستان و شهر گرگاب با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال، در زمینی به مساحت یکهزارو 735 متر مربع بر زمین زده شد.

نماینده شهرستان شاهین شهر و میمه در این آیین، تامین امنیت و آرامش را امری ضروری و جدی دانست و گفت: تأمین و توسعه امنیت یک اولویت است و باید برای ارتقا امنیت، نیروهای نظامی، انتظامی و دفاعی نیز تجهیز و تقویت و شوند.

حسینعلی حاجی دلیگانی، با بیان اینکه پلیس در تمام عرصه های زندگی بصورت فعال حضور مؤثری دارد خاطرنشان کرد: وجود کلانتري و پاسگاه در تامين امنيت جامعه نقش حياتي دارد.

وی از امنیت به هدیه ای الهی و بزرگ نام برد و افزود: احداث کلانتری از مطالبات ضروری مردم شهر گرگاب بود که مجوز احداث آن از ماه ها قبل صادر و در انتظار ردیف بودجه قرار گرفته بود که امیدوار هستیم هرچه زودنر ساختمان کلانتری تکمیل و به بهره برداری برسد.

فرماندار شاهین شهر و میمه، با تاکید بر اینکه در هر جامعه یکی از مهمترین ضروریات، امنیت است، گفت: امنیت و گسترش آن برای آحاد مردم جامعه یکی از وظایف حاکمیت و نظام است.

علیرضا بصیری با اشاره به ضرورت پیگیری مطالبات مردم افزود: احداث کلانتری برای امنیت بیشتر از مطالبات چندین ساله مردم شهر گرگاب بود که با پیگیری های چندین ساله مسولان شهرستان مقدمات احداث اولین کلانتری شهر گزگاب فراهم شد که امیدوار هستیم شهرداری و اعضای شورای شهر با استفاده از ظرفیت‌ خیرین این کلانتری هرچه زودتر برای خدمت به مردم آماده افتتاح و بره برداری شود.

امام جمعه شهر گزگاب نیز در این مراسم، نعمت آرامش و امنیت را مهمترین و با ارزش ترین نیاز هر جامعه انسانی در زندگی فردی و اجتماعی بیان کرد و گفت: امنیت اجتماعی و روانی در هر جامعه‌ای بسیار حائز اهمیت است و بدون وجود آن جامعه‌ای پابرجا نمی‌ماند.

حجت الاسلام سیدمصطفی عاملی افزود: با توجه به توسعه روزافزون جمعیت شهر گرگاب و وجود برخی آسیب ها و ناهنجاریهای اجتماعی، برای داشتن جامعه ای امن و سالم، احداث کلانتری بسیار لازم و ضروری احساس می شود.

عملیات احداث ساختمان اولین کلانتری شهر گرگاب، در مساحت یکهزارو  ۷۳۵ متر و زیر بنای ۳۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال شروع و براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته، هفته نیروی انتظامی سال 97 این کلانتری به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.