۰۸:۰۰ - چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶

رئیس شورای اسلامی شاهین شهر:

جذب سرمایه گذار و اشتغال، دغدغه شورای شهر شاهین شهر است

رئیس شورای اسلامی شاهین شهر، با تاکید برتلاش شورای شهر برای پیگیری مطالبات شهروندان، گفت: جذب سرمایه گذار و اشتغال دغدغه اصلی نمایندگان مردم در شورا است.

به گزارش شاهین پرس؛ مهرداد مختاری در گفتگو با خبرنگار شاهین پرس، از برگزاری جلسه مشترک کمیسیون های خدمات شهری و محیط زیست، فنی و عمرانی، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شاهین شهر با حضور اعضا و کارشناسان مربوطه در سالن جلسات شورای شهر شاهین شهر خبر داد و افزود: موضوعات و درخواست های ارجاع شده از شهرداری شاهین شهر در دستور کار جلسه قرار داشت.

رئیس کمسیون فنی و عمرانی، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی افزود: با توجه به ادله مدیران فروشگاه های فدک و میلاد و مسئول شرکت عمران خواجو یک بازه زمانی تعیین شد تا بتوانند مشکلات و ایراداتی که شهرداری و واحد آتش نشانی به آن ها وارد کرده را برطرف کنند.

وی در تشریح مصوبات کمیسیون در خصوص شرکت عمران خواجو، گفت: شرکت عمران خواجو در دستورالعملی با سه بند، موظف شد علاوه بر تکمیل و ارجاع صورت جلسات خود ظرف مدت 10 روز آینده، صورت وضعیت قطعی را نیز به همراه مستندات تا پایان دی ماه سال جاری تنظیم و به شهرداری تحویل نماید، همچنین شهرداری نیز موظف است حداکثر تا شش ماه آینده صورت وضعیت شرکت های طرف قرارداد را تکمیل و به شورا ارسال کند.

مختاری در خصوص ایرادهای وارد شده به مجموعه بازار فدک، اظهار کرد: مصوب شد واحد سرمایه گذاری ظرف سه روز آینده کلیه مکاتبات را به حراست شهرداری ارائه نماید و حداکثر تا 10 روز آینده هماهنگی های لازم در خصوص مسائل و مشکلات مربوط به کمیته عالی سرمایه گذاری شهرداری و حراست پیگیری شود.

وی افزود: همچنین مصوب شد؛ طرح طبقه دوم بازار فدک در اسرع وقت در کمیسیون و شورای سرمایه گذاری مطرح شود، مباحث و مسائل سازمان آتش نشانی نیز با حضور معاون خدمات شهری، مسئول حراست شهرداری بررسی و ظرف یک هفته آینده اعلام نظر شود.

رئیس شورای اسلامی شاهین شهر با اشاره به دیگر مصوبات این جلسه در خصوص مسائل بازار میلاد، بیان کرد: ظرف مدت حداکثر یکماه از تاریخ جلسه مشترک، کلیه موارد ایمنی و اجرا به تایید سازمان آتش نشانی قرار گیرد و بخش ایمنی نیز ظرف مدت یک هفته در جلسه مشترک مطرح و مورد بررسی قرارگیرد.

مختاری با بیان اینکه جذب سرمایه گذار و اشتغال دغدغه اصلی نمایندگان مردم در شورا است، اضافه کرد: تمام تلاش اعضای شورا شهر پیگیری درخواست های شهروندان شاهین شهری است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.