۱۶:۰۰ - پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۶

در نخستین جشنواره ملي فراتر از مهارت؛

مربی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شاهین شهر رتبه دوم پژوهشگر برتر مهارتی کشور را کسب کرد

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شاهین شهر و میمه، گفت: مریم فریور مربی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شاهین شهر، در نخستین جشنواره ملي فراتر از مهارت، رتبه دوم پژوهشگر برتر مهارتی کشور را کسب کرد.

به گزارش شاهین پرس؛ رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان شاهین شهر و میمه در گفتگو با خبرنگار شاهین پرس از برگزاری جشنواره ملي فراتر از مهارت خبر داد و افزود: به مناسبت هفته پژوهش و فناوري نخستين جشنواره ملي فراتر از مهارت (داستان‌های موفقيت) به همراه تجلیل از پژوهشگران برتر مهارتی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در مرکز تربیت مربی سازمان برگزار شد.

سید علیرضا مظفری، هدف از برگزاری این جشنواره را توسعه و ترويج فرهنگ مهارت‌آموزی و كار و كارآفريني بیان کرد و افزود: مریم فریور مربی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شاهین شهر موفق شد رتبه دوم پژوهشگر برتر مهارتی کشور را در این جشنواره کسب کند.

وی افزود: پروانه محقق مربی استان چهارمحال و بختیاری رتبه اول، مریم فریور مربی استان اصفهان (مرکز آموزش فنی و حرفه ای شاهین شهر )نفر دوم، علیرضا رحمانی مربی استان قزوین و سیده زهرا میرمحمد رضایی مربی استان زنجان بطور مشترک رتبه سوم را کسب کردند.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان شاهین شهر و میمه با تاکید بر لزوم مهارت آموزی مبتنی بر پژوهش محوری خاطرنشان کرد: مهارت آموزی بدون پژوهش‌ و تنها بر اساس دانستنی‌های ذهنی، نمی‌تواند پیشرفت‌های لازم را داشته باشد.

مظفری به تاثیر مهارت آموزی و نقش آن در کارآفرینی و اشتغال اشاره کرد و افزود: اگر نظام آموزشی ما به سمت مهارت آموزی و توانمند کردن نیروهای کارآمد انسانی به پیش برود ما نه تنها در علوم و تکنولوژی های جدید بلکه در بازار کسب و کار نیز می توانیم موفق باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.