۰۸:۰۰ - یکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶

مدیرعامل سازمان فرهنگی شهرداری شاهین شهر:

حوزه هنری به شاهین شهر می آید/ آموزش تخصصی و استاندارد کلیه رشته های هنری

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی و تفریحی شهرداری شاهین شهر گفت: به منظور استاندارد سازی آموزش تخصصی رشته های هنری، در تفاهم اولیه با مدیرعامل حوزه هنری اصفهان، حوزه هنری شعبه شاهین شهر تاسیس خواهد شد.

به گزارش شاهین پرس؛ مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی و تفریحی شهرداری شاهین شهر در گفتگو با خبرنگار شاهین پرس، از تفاهم اولیه سازمان برای تاسیس حوزه هنری شعبه شاهین شهر خبر داد و افزود: با توجه به اهمیت و جایگاه فرهنگ و هنر در بین شهروندان شاهین شهر، به دنبال ایجاد مراکز معتبر برای آموزش های تخصصی و استاندار فرهنگی و هنری هستیم.

روح الله شاه رجبیان، جهاد دانشگاهی و حوزه هنری را از جمله مراکز آموزشی معتبر و وابسته به نهادهای عمومی دانست و اضافه کرد: پس از تاسیس شعبه جهاد دانشگاهی شاهین شهر با هدف برگزاری دوره های آموزشی برخی رشته های پزشکی، در تلاش هستیم شعبه حوزه هنری شاهین شهر نیز راه اندازی شود.

وی خاطرنشان کرد: حوزه هنری با برخورداری از حمایت مالی، آموزش تخصصی کلیه رشته های فرهنگی، هنری شامل هنرهای تجسمی، فیلم، موسیقی و … را به هنرمندان ارائه می دهد.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی، تفریحی شهرداری شاهین شهر، توسعه و ترویج فرهنگ همراه با ایجاد نشاط اجتماعی را بهترین راه مقابله و کاهش معضلات و آسیب های اجتماعی دانست و بر ارتباط مستقیم با شهروندان و حضور موثر در مراکز تجمع شهروندان همچون مدارس، مساجد و اماکن عمومی همراه با آموزش در کنار برنامه های تفریحی تاکید کرد.

شاه رجبیان اظهار کرد: شاهین شهر با رشد سالانه پنج درصدی جمعیت، به عنوان دومین شهر باسواد کشور، دارای بیش از دو هزارو 500 هنرمند فعال در عرصه هنری و  پیش از پنجاه قهرمان و مدال آور بین المللی در عرصه ورزشی، جایگاه ویژه ای در کشور دارد که شهرداری برای پاسخگویی به نیازهای فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهروندان، هشت فرهنگسرا، پنج مجموعه ورزشی، یک زورخانه، بوستان بانوان، یک تالار با سه سالن مجزا، پیست موتور سواری و تعدادی زمین های ورزشی رو باز در سطح شهر احداث کرده است.

وی افزود: با توجه به ابلاغ اصل ۴۴ قانون اساسی و تشریح اصول اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب، با هدف بهره وری بهتر از این مراکز با شناسایی کارشناسان و فعالان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی بهره برداری از بخشی از این مراکز را به بخش خصوصی واگذار کرده ایم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.