۱۱:۱۰ - سه شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۲

برپایی نمایشگاه‌های پاییزه در شاهین شهر

رئیس مجامع امور صنفی شاهین‌شهر با بیان اینکه محصولات عرضه‌شده در نمایشگاه پائیزه دارای 10 تا 20 درصدی تخفیف است، گفت: تعداد غرفه‌های این نمایشگاه پائیزه 35 عدد است.

    13920623000536_PhotoA      مهین ملکیان ژاد  ضمن اشاره به بازگشایی مدارس  بیان داشت: برگزاری نمایشگاه‌های پاییزه فرصت خوبی است در شاهین‌شهر تا خانواده‌ها کالاهای اساسی  خود را تهیه  کنند.

وی با اشاره به هدف از برگزاری این نمایشگاه‌ها افزود: در واقع هدف این بوده که مجمع امور صنفی شاهین‌شهر تلاش می‌کند با این مکانیزم افزایش تقاضای مهرماه را با توزیع انواع کالاهای اساسی جبران کند.

رئیس مجامع امور صنفی شاهین‌شهر با بیان اینکه هر چند به نظر می‌رسد برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا نمی‌تواند راهکار مناسبی برای تنظیم موثر بازار تلقی شود و تنها در دو برهه از سال یعنی اسفند و شهریور ماه به صورت مقطعی تنظیم بازار کالاهای اساسی از طریق این نمایشگاه صورت می‌گیرد، ادامه داد: بنابراین به نظر می‌رسد مسئولان تنظیم بازار کشور باید به دنبال راهکار جدی و اساسی و همچنین همیشگی برای تنظیم بازار کالاهای اساسی باشند.

وی با اشاره به آغاز به کار امسال نمایشگاه پائیزه در خیابان مخابرات فرعی 9 شرقی شاهین‌شهر، تاکید کرد: این نمایشگاه از تاریخ 23 شهریورماه کار خود را آغاز کرده و همه‌ روزه از ساعت 16 بعد ظهر تا 22 شب تا 31 شهریورماه جاری نیز ادامه خواهد داشت.

ملکیان با بیان اینکه محصولات عرضه‌شده در نمایشگاه پائیزه دارای 10 تا 20 درصد تخفیف است، تصریح کرد: تعداد غرفه‌های این نمایشگاه 35 عدد است که شامل غرفه‌های پوشاک،خواربار فروشی، لوازم تحریر، عسل فروشی، لوازم خواب، البسه، مواد لبنی و عرضه گوشت و مواد پروتئینی به صورت مستقیم است.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.