۲۰:۳۱ - چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶

همزمان با شب رحلت حضرت رسول اکرم(ص)؛

دومین سالگرد شهادت مدافع حرم شهید «محمدجواد قربانی» برگزار می‌شود

مراسم دومین سالگرد شهادت مدافع حرم شهید قربانی همزمان با شب رحلت حضرت رسول اکرم(ص) در مسجد جامع حاجی آباد شاهین شهر برگزار می شود.

به گزارش شاهین پرس، روزها از پس هم می گذرد و تقویم نشان می‌دهد که در آستانه سالگرد شهادت شهید مدافع محمد جواد قربانی قرار داریم.

دو سال از روزی که «محمد جواد قربانی» در راه دفاع از اسلام و حرم اهل بیت(ع) آسمانی شد می گذرد و این روزها دنیا نظاره گر این است که چگونه نقشه شوم داعش و داعشیان برای مخدوش کردن چهره اسلام و بر هم زدن آرامش منطقه بدست جوانان شجاع و با ایمان نقش بر آب شده است.

مسئول ستاد برگزاری مراسم سالگرد شهادت مدافع حرم شهید قربانی، گفت: پنجشنبه 25 آبان همزمان با شب رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت مدافع حرم” محمدجواد قربانی” در مسجد جامع حاجی آباد شاهین شهر برگزار می‌شود.

حسن رحیمی، با بیان اینکه این مراسم پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء برگزار می شود، افزود: حجت‌الاسلام مهدی طائب دبیر قرارگاه عمار و کربلایی سید رضا شیرگان مداح اهل بیت(ع)، در این مراسم به سخنرانی و مداحی خواهند پرداخت.

وی شهید قربانی را مایه افتخار و آبروی اهالی محله حاجی آباد دانست و افزود: شهید محمد جواد قربانی به عنوان اولین شهید مدافع حرم شاهین شهر 25 آبان ماه سال 1394 در دفاع از حرم اهل بیت(ع) در سوریه و در جریان عملیات«محرم» در سوریه مجروح و سپس در بیمارستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

از این شهید سرافراز دو فرزند (دختر و پسر) به یادگار مانده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.