۰۷:۴۶ - چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶

مدیر عامل شرکت مدیریت پسماند شاهین شهر:

سالانه بیش از هفت هزار تن کود کمپوست در شرکت بازیافت شاهین شهر تولید می شود

مدیر عامل شرکت مدیریت پسماند شاهین شهر گفت: سالانه حدود هفت هزار و 300 تن کود کمپوست در کارخانه بازیافت، فرآوری می شود.

به گزارش شاهین پرس، مدیر عامل شرکت مدیریت پسماند شهرداری های شاهین شهر و میمه، خمینی شهر و برخوار از ورود روزانه حدود 300 تن پسماند خانگی به کارخانه پسماند این شرکت خبر داد و گفت: سالانه حدود هفت هزار و 300 تن کود کمپوست در کارخانه بازیافت، فرآوری می شود.

مسعود عارفیان با بیان اینکه کود کمپوست در این کارخانه پس از 40 الی 60 روز پردازش، تهیه و قابل استفاده می شود خاطر نشان کرد: سالانه حدود 800 تن پسماند خشک در کارخانه پسماند شاهین شهر بازیافت می شود.

وی حفاظت از محیط زیست و مدیریت پسماند را از جمله چالش های دنیای مدرن امروزی مطرح کرد و افزود: آنچه امروزه در عرصه های جهانی به عنوان یک مشکل بین المللی به شدت خودنمایی می کند موضوع حفاظت از محیط زیست و مدیریت پسماند است که یکی از دغدغه های دنیای مدرن امروز شمرده می شود.

مدیر عامل شرکت مدیریت پسماند شاهین شهر اضافه کرد: شرکت مدیریت پسماند شهرداری ها با استفاده از روش های نوین و آموزش شهروندی و فرهنگ سازی و مشارکت آنها در اجرای طرح کامل تفکیک زباله از مبداء می تواند در کاهش تولید پسماند گام های اساسی بردارد.

وی با بیان اینکه به منظور کاهش تولید پسماند و کاهش مخاطرات زیست محیطی آن نیازمند همراهی و همدلی تک تک شهروندان هستیم از شهروندان خواست زباله های خود را به صورت تفکیک شده از منزل خارج کنند.

عارفیان افزود: خوشبختانه شرکت مدیریت پسماند شهرداری ها از دستگاه ها و تجهیزات ساخت داخل و نیز از محصولات و اختراعات نخبگان جوان کشور استفاده کرده است که امیدواریم همه شرکت ها بتوانند از تولیدات داخلی حمایت و استفاده کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.