۱۵:۱۰ - شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶

در راهپیمایی یوم الله 13 آبان:

فریادهای ضد استکباری دانش آموزان و دانشجویان در شاهین شهر طنین انداز شد/تصاویر

همزمان با سراسر کشور راهپیمایی ۱۳ آبان با حضور اقشار مختلف بویژه دانش آموزان و دانشجویان در شاهین شهر برگزار و فریاد های ضد استکباری در فضای شهر طنین انداز شد.

به گزارش شاهین پرس، راهپیمای ضداستکباری یوم‌الله 13 آبان صبح امروز همزمان با سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز، در شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور اقشار مختلف مردم و بویژه دانش‌آموزان و دانشجویان برگزار شد.

دانش‌آموزان و دانشجویان در مراسم 13 آبان امسال همگام و هم صدا با ملت ایران اسلامی در کنار سایر اقشار مردم با حمل پلاکارد و دست نوشته هایی با مشت های گره کرده شعارهای “مرگ بر آمریکا” و “مرگ بر اسرائیل” را بلندتر و رساتر از قبل فریاد زده و خشم و انزجار خود از استکبار جهانی و سیاست‌های ظلم و جور در جهان و منطقه ابراز کردند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی از میدان فاطمیه شاهین شهر به سمت سه راه فردوسی حرکت کرده و پس از به آتش کشیدن پرچم های آمریکا و اسرائیل به سمت مصلی نماز جمعه حرکت کردند، در پایان نیز بندهای قطعنامه سراسری راهپیمایی 13 آبان با تکبیرهای «الله‌اکبر» شرکت کنندگان تایید شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.