۱۸:۰۶ - پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۶

با موافقت شهردار شاهین شهر؛

بوستان آموزشی ویژه کودکان و نوجوانان در شاهین شهر احداث می شود

مدیر مرکز فرهنگی شاهین شهر گفت: فضای سبز مجاور کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با موافقت و دستور شهردار شاهین شهر برای احداث بوستان آموزشی ویژه کودکان و نوجوانان بازسازی می شود.

به گزارش شاهین پرس، مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شاهین شهر از احداث بوستان آموزشی کودک و نوجوان در این شهر خبر داد و گفت: شهردار شاهین شهر به همراه تنی چند از معاونان و مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی و اعضای شورای شهر در بازدید از مرکز فرهنگی هنری شاهین شهر و نمایشگاه آثار فرهنگی و هنری مربیان و اعضا با فعالیت های متنوع کانون آشنا و تشکر کردند.

فریبا پسنده اضافه کرد: سابقه و فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، باعث جلب اعتماد بسیاری از خانواده ها شده و آنها به خوبی دریافته اند که آینده فرزندانشان در گرو آموزش صحیح و پرورش خلاقیت و استعدادهای آنها در سنین کودکی است.

وی افزود: با توجه به نیاز مرکز به فضای آموزشی بیشتر در این دیدار با دستور شهردار و موافقت شورای اسلامی شاهین شهر فضای سبز مجاور کانون که پیش از این محل تجمع برخی افراد بود با ایجاد تغییراتی به بوستان ویژه آموزش کودکان و نوجوانان تبدیل خواهد شد.

مدیر مرکز فرهنگی هنری شاهین شهر از ارائه بیش از 40 نوع فعالیت در قالب آموزش های متنوع به کودکان و نوجوان در این مرکز خبر داد و افزود: فعالیت های کانون پرورش فکری ویژه کودکان و نوجوانان پنج الی 15 سال است که علاوه بر تمام ایام سال، کارگاه های ویژه ای نیز در فصل تابستان برگزار و اعضای کانون از برنامه های متنوع و شاد فرهنگی، هنری و ادبی آن بهره مند می شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.