۱۴:۵۴ - جمعه ۲۸ مهر ۱۳۹۶

امام جمعه شهر گزبرخوار:

برجام عهدشکنی آمریکا را به همگان اثبات کرد/ عده ای امضای آمریکا را تضمین می دانستند

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به عقب نشینی صنعت هسته ای کشور در مذاکرات دوران اصلاحات و افزایش فشارهای غرب، گفت: عده ای عدم حضور آمریکا در مذاکرات را عامل شکست دانستند، اما برجام عهدشکنی آمریکا را به همگان اثبات کرد.

به گزارش شاهین پرس، امام جمعه شهر گز در خطبه های نماز جمعه این هفته، با اشاره به یاوه گویی های اخیر ترامپ، گفت: رئیس جمهور آمریکا در درجه اول مزورانه تلاش کرد تا وضعیت ایران را به گونه ای جلوه دهد که گویی حاکمیت دوگانه در جمهوری اسلامی وجود دارد.

حجت الاسلام سید حمیدرضا هاشمی با اشاره به وحدت، الفت و ایستادگی همه جانبه مسئولان جمهوری اسلامی در برابر دشمن و حرکت در زیر پرچم ولایت فقیه، افزود: ترامپ از واژه «رژیم» به جای نظام یا دولت استفاده کرد، ادبیات وقیحانه ترامپ درباره جمهوری اسلامی بیشتر شایسته نظام حاکم آمریکا است.

وی با بیان اینکه ترامپ ابتدا به ملت ایران توهین می کند و آن ها را تروریست می خواند و سپس سعی می کند تا خودش را طرفدار ملت ایران معرفی کند، ادامه داد: اظهارات ترامپ نشان می دهد که او هیچ اطلاعاتی از پیشینه تاریخ و فرهنگ تمدن بزرگ ایران ندارد و اصالت ملت ایران در مقابله با دشمنان اسلام و کشورشان را درک نکرده است.

امام جمعه شهر گزبرخوار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محبوب ملت ایران و همه مستضعفان و مسلمانان جهان دانست و تصریح کرد: این یک افتخار برای سپاه پاسداران محسوب می شود که شخص منفور و ظالمی چون ترامپ مخالفت علنی خود را با اقدامات آنها اعلام می کند، چرا که سپاه بینی آمریکا و اسراییل و سگ های مزدورش در منطقه از جمله داعش را به خاک مالیده است.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به خنثی شدن توطئه های آمریکا و نقش بر آب شدن نقشه های رژیم منحوس صهیونیستی از سوی سپاه، گفت: با این وجود این کاملاً طبیعی است که آمریکا سپاه پاسداران را مخل امنیت در منطقه و جهان بداند و تروریست معرفی کند.

وی شکست طرح صهیونیستی تجزیه عراق از طریق جدا کردن اقلیم کردستان را حاصل تلاش های سپاه پاسداران دانست و افزود: آمریکا به وجود آورنده و مؤسس اصلی داعش و گروه های تکفیری در منطقه است و همه جانبه از آن ها حمایت می کند و عصبانیتش از سپاه برای ما کاملاً قابل درک است.

خطیب نماز جمعه شهر گزبرخوار با یادآوری مذاکرات هسته ای در دوران اصلاحات و امتیازاتی که در جریان آن مذاکرات به کشورهای اروپایی داده شد و عقب نشینی در صنعت هسته ای کشور، اظهار کرد: برخی مسئولان زمانی که دیدند مذاکرات بی نتیجه بوده و هنوز هم فشارها از سوی غرب وجود دارد، خیال کردند چون آمریکا در آن مذاکرات حضور نداشته فشارهایی را به کشورهای اروپایی وارد می کند و آن ها هم مجبور به اطاعت از آمریکا هستند.

حجت الاسلام هاشمی اعتماد به آمریکا و وارد کردن شیطان بزرگ در مذاکرات برجام را ساده انگاری دانست و گفت: بارها به ما ثابت شده که آمریکا غیرقابل اعتماد و عهدشکن است و ما هر چه هم که اظهار دوستی کنیم آمریکا دست از دشمنی با ما برنمی دارد و نتیجه برجام به بهترین وجه گویای این حقیقت است.

وی نتیجه برجام را عامل اثبات بدعهدی و دشمنی آمریکا به همه طرفداران رابطه با آمریکا عنوان کرد و افزود: عده ای امضای آمریکا پای برجام و مذاکرات هسته ای را تضمین برای اجرایی شدن قرارداد می دانستند، اما همه فهمیدند که اشتباه می کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.