۰۸:۲۷ - سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶

با حضور حجت الاسلام حسینی قمی:

یادواره شهدای طلاب و روحانی شاهین شهر و میمه برگزار می شود

به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر و تجلیل از خانواده های معظم آنان ششمین یادواره شهدای روحانی شهرستان روز جمعه 21 مهرماه در مصلی نماز جمعه شاهین شهر برگزار می شود.

به گزارش شاهین پرس، طلاب و روحانیون در تاریخ انقلاب اسلامی همواره نقش بی بدیل و ارزشمندی داشته اند در جنگ تحمیلی دشمن بعثی بر علیه کشورمان نیز این افتخار را داشتند که در کنار سایر اقشار مردم در دفاع مقدس شرکت داشته باشند بطوریکه بر اساس آمار بیش 30 هزار نفر از طلاب و روحانیون در دفاع مقدس شرکت کرده اند و تعداد بیشماری از آنان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و با قلم خون، رساله عملیه خود را نوشته و همانند سایر شهدا با گذشتن از همه تعلقات، آسمانی شدن را یاد دادند.

ستاد برگزاری یادواره شهدای طلاب و روحانی شهرستان شاهین شهر و میمه در اطلاعیه ای از برگزاری ششمین یادواره شهدای طلبه و روحانی شهرستان خبر داد و از عموم مردم انقلابی و شهید پرور برای شرکت در این مراسم دعوت کرد.

در این اطلاعیه آمده است

زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست  رهبر معظم انقلاب اسلامی

ششمین یادواره شهدای طلبه و روحانی شهرستان شاهین شهر و میمه به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان و تبیین سیره و نقش بی بدیل شهدای طلاب و روحانی روز جمعه 21 مهرماه با سخنرانی حجت الاسلام حسینی قمی و مداحی حاج محمد یزدخواستی و حاج حسن باقری پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مصلی نماز جمعه شاهین شهر برگزار می شود.

از عموم مردم انقلابی و شهید پرور شهرستان دعوت می شود در این مراسم که در حقیقت تجدید میثاق و بیعت مجدد با شهدا و آرمان های آنها است حضور باشکوه داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.