۱۱:۴۵ - دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶

به مناسبت هفته نیروی انتظامی؛

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شاهین شهر و میمه برگزار شد/ تصاویر

به مناسبت هفته نیروی انتظامی صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان شاهین شهر و میمه صبح امروز در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان برگزار شد.

به گزارش شاهین پرس، همزمان با هفته نیروی انتظامی مراسم، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان، فرماندار شهرستان، ائمه جمعه، مدیران و مسئولان شهرستان، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های معظم شهداء صبح امروز در محل ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان برگزار شد.

در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان پس از قرائت قرآن و ادای احترام به مقام شامخ شهدای ناجا و شهدای نیروهای مسلح، رئیس شورای تامین و فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان از یگان های حاضر در میدان سان دیدند.

رئیس شورای تامین شهرستان در این مراسم با گرامی‌داشت هفته نیروی انتظامی به سبزپوشان این نیرو، گفت: امنیت مثال زدنی امروز در داخل و مرزهای کشور، مرهون خدمات و رشادت‌های نیروهای مسلح ایران اسلامی است.

علیرضا بصیری با اشاره به رشادت های دلیرمردان نیروی انتظامی تاکید کرد: هفته نیروی انتظامی باید به پاسداشت ارزش‌ها و معرفی رشادت‌های سبزپوشان این نیروی مقتدر اختصاص یابد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.