۲۲:۴۰ - یکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶

کارشناس و تحلیلگر سیاسی و نظامی عنوان کرد؛

غفلت مسلمانان از ایجاد اسراییل دوم در منطقه جبران ناپذیر خواهد بود/ امروز شاهد مصلحت اندیشی های بی مورد برخی مسئولان هستیم

سردار محمدی برگزاری همه پرسی اقلیم کردستان را مقدمه ایجاد اسراییل دوم در منطقه دانست و گفت: غفلت امروز مسلمانان از توطئه جدید استکبار سرنوشتی شبیه به 70 سال جنایات اسراییل را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش شاهین پرس، کارشناس مسائل سیاسی در هیئت عاشقان ثارالله شاهین شهر حرکت در مسیر صراط مستقیم را مخصوص چهار گروه انبیای الهی، اوصیا، صدیقین و شهدا دانست و گفت: اولین کار برای حرکت در صراط مستقیم رصد حوادث روزگار و بررسی اعمال تاریخی جریان های مختلف است که اگر این کار را نکنیم ممکن است خودمان هم منحرف شویم.

سردار غلامرضا محمدی با مقایسه استکبار جهانی در روزگار کنونی با ظالمان و ستمگران در دوران های گذشته، صهیونیست ها و وهابیت را به عنوان دو بال استکبار معرفی کرد و افزود: این دو گروه از قدیم هم با یکدیگر هم قسم بودند و همواره به دنبال مبارزه با مسلمانان و شیعیان بوده اند، اما امروز پیوند این ها علنی و آشکار شده است.

وی با اشاره به توطئه استکبار علیه نظام جمهوری اسلامی از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز، جنگ نیابتی تکفیری ها به نمایندگی از آمریکا و اسراییل برای نابودی اسلام حقیقی را نسخه جدید مستکبران زمانه دانست و ادامه داد: جنگ تحمیلی و تهدید ها و تحریم ها در چهار دهه گذشته از انقلاب اسلامی هم برای زمین گیر کردن جمهوری اسلامی برای همیشه بوده است.

پیوند شوم صهیونیسم و سعودی ها با کشتار مردم یمن و غزه/ ایران اجازه تشکیل اسرائیل دوم در منطقه را نخواهد داد

کارشناس مسائل سیاسی با تشریح جنایات بی سابقه و ددمنشی های داعشی ها و سایر گروه های تکفیری در سوریه و عراق و اشاره به نزدیکی نابودی کامل آن ها، تصریح کرد: آمریکا می خواست داعش را به عنوان مظهر اسلام به جهانیان معرفی کند تا چهره اسلام راستین را در ذهن جوانان اروپا و آمریکا مخدوش جلوه دهد.

سردار محمدی جنایات غزه و کشتار مردم مظلوم یمن را برگرفته از یک نقشه و هدف معرفی کرد و افزود: آنچه در یمن به دست ائتلاف سعودی در کشتار شیعیان اتفاق می افتد با آنچه در غزه به دست صهیونیست ها رخ داد همه یک ریشه و منشأ دارند و این حقیقت بار دیگر پیوند شوم صهیونیسم و سعودی ها را فاش می کند.

وی با اشاره به کمک جمهوری اسلامی به اقلیم کردستان عراق برای خلاصی از اشغال توسط داعشی ها، گفت: اما امروز شاهد هستیم که بارزانی به دور از مردانگی قصد جدایی از عراق و تشکیل اسراییل دوم در منطقه را دارد که البته جمهوری اسلامی چنینی اجازه ای را به آن ها نخواهد داد.

هدف آمریکا از ادامه مذاکرات خلع سلاح نظام جمهوری اسلامی است

کارشناس مسائل سیاسی غفلت مسلمانان در 70 سال پیش و اجازه دادن به استکبار برای ایجاد اسراییل در منطقه را عامل کشتارهای وسیع و ضررهای بیشمار برای مسلمانان دانست و اظهار کرد: اگر امروز هم کشورهای مسلمان ایران و عراق و ترکیه و سوریه در این خصوص غفلت کنند باید سالیان دراز تاوان آن را بدهند و این غفلت جبران ناپذیر خواهد بود.

سردار محمدی با اشاره به بهانه جویی ها و بازی های ترامپ برای تحریک جمهوری اسلامی به نقض برجام، ابراز کرد: البته جمهوری اسلامی هوشیار بود و توانست این نقشه استکبار را خنثی کند، اما نقشه بعدی آمریکایی ها در برجام وادار کردن ایران به ادامه مذاکرات با موضوع برنامه موشکی و در واقع خلع سلاح کردن نظام جمهوری اسلامی است.

سطحی نگری سران قبایل سبب وقوع مصیبت عاشورا بود/ فرزندان را از زمان کودکی با اسلام و قرآن آشنا کنید

وی استقامت و اقتصاد مقاومتی را اصلی ترین فاکتور برای پیروزی بر توطئه های دشمنان در همه زمان ها دانست و گفت: همه توطئه های دشمنان با یک عاشورای امام حسین(ع) در محرم هر سال خنثی می شود و این پیام امام حسین(ع) و آشنایی جهانیان با مکتب عاشورا است که می تواند زمینه ساز حکومت جهانی امام زمان(عج) باشد.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه سطحی نگری در عین گردش بالای اطلاعات از طریق ابزار رسانه ای جدید در عصر حاضر می تواند عامل انحطاط جوامع باشد، تصریح کرد: آنچه سبب شد مصیبت عاشورا رقم بخورد سطحی نگری مردم نسبت به وقایع سیاسی و عدم درک به موقع دستورات امام حسین(ع) بود و امروز هم شاهد همان نوع عدم ولایت پذیری در برخی سران سیاسی و مصلحت اندیشی های بی مورد هستیم.

سردار محمدی با اشاره به فعالیت های مذهبی و فرهنگی شهید محسن حججی از زمان کودکی، گفت: فرزندان خود را از همان دوران کودکی با اسلام و قرآن و معنویات آشنا کنید و اجازه دهید در میادین مختلف وارد شوند تا در آینده بتوانند برای اسلام و جامعه خود مثمر ثمر باشند و در عرصه های مختلف افتخار بیافرینند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.