۱۵:۱۰ - جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۶

امام جمعه شهر گز:

تخریب چهره عناصر انقلابی در کانال های معاند ادامه سیاست انگلیسی دشمن است

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به سیاست انگلیسی دشمنان برای تخریب چهره عناصر دلسوز نظام جمهوری اسلامی از طریق اشاعه تهمت و افترای بی اساس، گفت: این سیاست از اول انقلاب وجود داشته و امروز در قالب ابزار جدید ادامه دارد.

به گزارش شاهین پرس، حجت الاسلام سید حمیدرضا هاشمی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر گزبرخوار، با تقدیر از زحمات نیروهای انتظامی در حفظ امنیت کشور، گفت: این نیرو وظایف بسیار سنگینی بر عهده دارد و بیش از 30 وظیفه اصلی برای پرسنل زحمت کش آن پیش بینی شده است.

امام جمعه شهر گز با بیان اینکه بعد از عاشورای سال 61 هجری دو گروه مختلف برای امام حسین(ع) عزاداری کردند، افزود: یک گروه زینبیون و عزاداران واقعی بودند و گروه دیگر هم شامل کوفیان و شامیان می شد که همانطور که قرآن خواندن خوارج چیزی از ارزش قرآن نمی کاهد عزاداری گروه دوم برای سیدالشهدا(ع) هم نمی تواند ارزش و منزلت عزاداری اباعبدالله(ع) را کاهش دهد.

وی اشک بر سیدالشهدا(ع) را دارای ارزش بسیار بالا ارزیابی کرد و ادامه داد: عاشورا آغاز راه است و نباید با پایان روز عاشورا عزاداری ها هم تمام شود تا بتوانیم با زنده نگه داشتن یاد شهدای کربلا خودمان را در مسیر رشد و سعادت جاودانه قرار دهیم.

امام جمعه شهر گزبرخوار ظرفیت بزرگ محرم و صفر و عاشورا را در آشنایی مردم با ارزش های دینی دانست و تصریح کرد: انسان ها با شرکت در مجالس عزاداری امام حسین(ع) با معارف ناب اسلام آشنا می شوند و به اهمیت دستورات اسلام و روح ایثار و استقامت و شجاعت پی می برند.

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه تربیت بانوان بر اساس آموزه های عاشورا و گرفتن درس صبر و استقامت از حضرت زینب(س) از دیگر ظرفیت های مهم عاشورا است، گفت: تربیت نوجوانان و جوانان و حتی کودکان و خردسالان می تواند به بهترین نحو در مجالس عزاداری صورت گیرد.

وی با اشاره به نقش کاروان اسرای کربلا و به خصوص حضرت زینب(س) در انتشار پیام کربلا به جهانیان در طول تاریخ،افزود: حضرت زینب(س) همه توطئه های دستگاه های فرهنگی و تبلیغاتی بنی امیه را خنثی کرد و با افشاگری های خود اسلام دروغین اموی را رسوا ساخت.

امام جمعه شهر گزبرخوار جبهه یزیدیان در سال 61 هجری را معادل با کفار حربی زمانه دانست و اظهار کرد: امویان از جنگ روانی و تهدید و تطمیع و زر و زور و تزویر برای فریب مسلمانان استفاده کردند تا خودشان را به عنوان نماد خلافت اسلامی به جامعه تحمیل کنند، اما ماهیت حقیقی یزید و یزیدیان با استفاده از تاریخ و آیات قرآن و احادیث نبوی از سوی حضرت زینب(س) فاش شد.

حجت الاسلام هاشمی در ادامه با اشاره به انتشار اخبار کذب اخیر در کانال های معاند و ارتباط گردانندگان این کانال ها با سرویس های جاسوسی بیگانه، گفت: دشمن افراد منصوب به ولی فقیه را نشانه گرفته و قصد دارد با انتشار دروغ، چهره نظام اسلامی را در نزد افکار عمومی مخدوش جلوه دهد.

وی با استناد به اعلام موضع معاونت ضد جاسوسی وزارت اطلاعات درباره پاک بودن همه افراد خانواده آیت الله آملی لاریجانی از فعالیت های جاسوسی، افزود: این یک سیاست انگلیسی است که افراد فعال و مؤثر نظام جمهوری اسلامی را تخریب کنند که از اول انقلاب وجود داشته و امروز هم دشمن از ابزار جدید به همین منظور استفاده می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.