۱۳:۱۵ - جمعه ۰۷ مهر ۱۳۹۶

راوی دفاع مقدس:

پیروی از مکتب عاشورا و عزت حسینی همواره برای ما پیروزی و ابهت و عزت داشته است

راوی دفاع مقدس گفت: امروز مجاهدان اسلام برای حفظ حرم و حریم حضرت زینب(س)در سوریه جانفشانی می کنند چرا که پیروی از مکتب عاشورا و عزت حسینی همواره برای ما پیروزی و ابهت و عزت را به دنبال داشته است.

به گزارش شاهین پرس، آزاده، جانباز و راوی دفاع مقدس در همایش نقش زنان در دفاع مقدس با یادآوری آمال و آرزوهای بعثی ها و استکبار جهانی برای اشغال ایران اسلامی اظهار کرد: قرار بود خلیفه بعثی در اروند رود سوار بر کشتی تفریحی قادسیه حمام آفتاب بگیرد و دینار واحد پول خوزستان شود اما جانفشانی های رزمندگان ما خاک جنوب را بر سر بعثی ها الک کرد و پشتی بعثی اسراییلی ها هرگز پشت زره انقلاب ایران را لمس نکرد و درب های لاییک برای همیشه در منطقه تخته شد.

علی شاه نظری دل بریدن گلواژه های مکتب سرخ شهادت از دنیا را عامل حفظ کشور و انقلاب دانست و اظهار کرد: هدایای بسته بندی شده زنان و قلک های کوچک کودکان وقتی به دست رزمندگان ما می رسید بسیار به مجاهدان ما روحیه و نشاط می داد.

وی با اشاره به الگوگیری بانوان ایرانی از حضرت زینب(س) به عنوان بانوی مقاومت در جنگ تحمیلی ابراز کرد: امروز هم مجاهدان اسلام برای حفظ حرم و حریم حضرت زینب(س)در سوریه جانفشانی می کنند و پیروی از مکتب عاشورا و عزت حسینی همواره برای ما پیروزی و ابهت و عزت را به دنبال داشته است.

اسرای ایرانی با دستان بسته در کامیون های عراقی به یاد مظلومیت زینب(س) و اسرای کربلا اشک می ریختند

راوی دفاع مقدس و از رزمندگان حاضر در عملیات کربلای چهار بیان کرد: بسیاری از غواصان ما در این عملیات دست بسته از سوی دشمن بعثی به شهادت رسیدند «ماهر عبدالرشید» ملعون، دستور داد تا 450 اسیر رزمنده ما را با دست های بسته به شهرهای بصره، الاماره، کوت و عزیزیه ببرند تا مردم عراق بفهمند که ارتش بعثی بر ایران پیروز شده است.

شاه نظری ادامه داد: وقتی رزمندگان ما را سوار بر کامیون ها وارد شهر کردند هلهله و فریاد شادی عراقی ها شروع شد و اسرای ایرانی از سوی کودکان و مردم مورد آزار و اذیت قرار گرفتند برخی به روی رزمندگان ما آب دهان می انداختند و با سنگ و چوب ضربه می زدند در آن لحظات اسرای ایرانی گریه می کردند اما گریه آن ها به حال خود نبود بلکه یادآوری صحنه های اسارت آل الله بعد از عاشورا و پستی مردم شام و اظهار همدردی با زینب کبری(س) اشک را بر دیدگان آن ها جاری می کرد.

وی رزمندگان جنگ تحمیلی را دست پرورده و تربیت شده مادران ایرانی پیرو حضرت زینب(س) دانست و اظهار کرد: تحمل سختی های زندان های مخوف عراق تنها با یاد سختی های زینب(س) در اسارت ممکن بود، بسیاری از بچه ها زخمی بودند و زخم ها عفونت کرده بود و با همه این اوضاع به دلیل تنگی سلول ها حتی امکان خوابیدن و استراحت کردن هم نداشتند.

راوی دفاع مقدس با بیان اینکه اسرای ایرانی در دفاع مقدس لحظه ای تسلیم بعثی ها نشدند و با سلاح ایمان به قرآن و ائمه معصومین(ع) جانانه و محکم ایستادگی کردند ابراز کرد: شهید محسن حججی هم جانانه و عزتمندانه در اسارت تکفیری ها برای اسلام و انقلاب و ملت ایران افتخار آفرید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.