۱۲:۰۵ - یکشنبه ۰۳ فروردین ۱۳۹۳

شماره 30

گلدون وبلاگی استان اصفهان

   پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا”،   نام مفسدان کرسنت باید بر سر زبان خبرنگاران باشد وبلاگ افاضات عقل کل نوشت: خدا رحمت کند رئیس جمهور مکتبی و ساده زیست و صادق، شهید رجایی را که می فرمود: « مردم ما از کمبودها و کسری ها گله ندارند، آنچه مردم را می آزارد و […]

 

 پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا”،

 

نام مفسدان کرسنت باید بر سر زبان خبرنگاران باشد
کرسنت

وبلاگ افاضات عقل کل نوشت:

خدا رحمت کند رئیس جمهور مکتبی و ساده زیست و صادق، شهید رجایی را که می فرمود: « مردم ما از کمبودها و کسری ها گله ندارند، آنچه مردم را می آزارد و صدایشان را درمی آورد وجود تبعیضات ناروا و سوء استفاده از بیت المال است و بس! »

تبعیض چه در تخصیص امکانات و چه در رسیدگی به فساد، برای مردم آزار دهنده است. اینکه برخی از پرونده های فساد اقتصادی در رسانه ها علنی شود و همه از آن سخن بگویند و حتی درباره اش پیامک بسازند اما بعضی از پرونده ها از دژ پولادین برخوردار باشند و رسانه ها را از اطلاع رسانی و پرداختن به آن منع کنند دل مردم عدالت طلب را به درد می آورد.

اگر می خواهیم به طور قاطع و صادقانه با مفاسد اقتصادی و ویژه خواری مبارزه کنیم باید هیچ فرد و گروه و جناحی در حصار امن نباشد و اگر می خواهیم صداقت و قاطعیت خود در مبارزه با فساد را به مردم اثبات نماییم باید مبارزه با ویژه خواری را از کسانی که جزو حامیان و اطرافیان ما محسوب می شوند شروع کنیم.

ادامه مطلب

*********************************************

سبك زندگی آقا ( امام خامنه ای)
امام خامنه ای

وبلاگ سیدالشهداء اژیه نوشت:

قابل توجه همه ی ما كه غرق در تجمل گرایی و دنیا زدگی شده ایم بخصوص مسئولین !

ساده زیستی آقا چیزی نیست که کسی در آن شک و شبهه ای داشته باشد و حتی دشمن ترین دشمنانش هم به آن معترفند، پس نیازی هم نیست که ما بخواهیم با انتشار تصویر نعلین وصله دار رهبر انقلاب، مسأله اثبات شده ای را دوباره اثبات کنیم.

نعلین وصله دار آقا، گرچه نشانه ساده زیستی ایشان و بی توجهی شان به زخارف دنیا هست، ولی نکته اصلی چیز دیگری است. اصل قصه به اصول «حکمرانی اسلامی» بازمی گردد. یک رهبر اسلامی پیش از آنکه مردم را امر به چیزی کند یا آنان را از چیزی نهی کند، خودش عامل به آن دستورات است، و آقا مصداق بارز این شیوه حکمرانی است.

ادامه مطلب

*********************************************

سفره عقد

 

وبلاگ عهدقلم نوشت:

چرا اینقدر سخت می گیریم؟ چرا از شهدا دم می زنیم ولی عمل نمی کنیم ؟چرا اینقدر در تصمیم گیری هامون ضعف داریم در حالیکه الگویی مثل شهدا داریم؟؟

علی به من گفت اگر تو بخواهی مراسم عروسی را در سالن می‌گیریم ولی من دوست دارم در مسجد باشد. از طرفی چون محمدرضا شهید شده بود مادرش به شدت مخالفت می‌کرد و می‌گفت: آرزو دارم برایت مراسم خوبی بگیرم.

من ابتدا با تعجب پرسیدم: در مسجد؟!! گفت: مسجد مکان مقدسی است، خیالت راحت باشد وقتی آنجا باشد خانم‌ها خودشان را جمع و جور می‌کنند. هرکسی دوست داشته باشد می‌آید و هرکسی هم دوست نداشت نمی‌آید.

ادامه مطلب

 

*********************************************

معجزه
معجزه

وبلاگ نقد آزاد نوشت:

معجزه… اغلب ما انسانها همیشه دنبال معجزه ای هستیم تا تغییری در حال و روزمان رخ دهد… ایمان ما به غیب، به دستی پشت پرده، به اتفاقی بزرگ و تکان دهنده…

شاید به خاطر تعبیر غلطی که داریم… و هر روز و هر زمان فرصت ها را در هوس معجزه از دست میدهیم…

هر روز هزاران معجزه در مقابلمان رخ میدهد اما نمی بینیم…تنها وقتی برنامه ماه عسلی باشد تا نشان دهد اتفاقات بزرگ را، انگشت حسرت به دهان می بریم که نوبت معجزه ما کی؟؟؟

همیشه دنبال نشانه ای هستیم… و انتظارمان از خدا اینست که نشانه ای بفرستد تا ما دست برداریم از طرز غلط زندگیمان و در مسیر درست قرار بگیریم…

و خدا هر بار به شیوه ای این انتظار را برآورده می کند اما ما آدمها همیشه دنبال راه های عجیب و غریب برای رسیدن به هدف هستیم…

ادامه مطلب

*********************************************

شما هنوز پیام انقلاب را دریافت نکردین

 

دولت یازدهم

وبلاگ انجمن فرهنگی مذهبی یاوران الحجه (عج) نوشت:

واقعیت های تلخ دولت یازدهم تاکنون(اونهایی که به یادم مونده!)

1- کلید(فراماسونری)وارونه نمایی هر آنچه بود و هست!
2- شیردال تقلبی!
3- بیان 4 آمار متفاوت از موجودی خزانه از طرف 4 مسئول ارشد دولتی در عرض کمتر از 4 روز!
4- ننگ همیشگی ژنوچای هسته ای(تحریم های روز افزون ، مسدود ماندن دو قسط اولیه بدهی غربیها به ایران ، وارسی نقطه به نقطه و لحظه به لحظه آنلاین اماکن هسته ای و بعضا نظامی ایران توسط غربیها و صهیونیستها)…!
5- بیش از 8 بار تهدید نظامی امریکا در حدود شش ماه دیپلماسی صرفا لبخند ظریفانه!
6- حمایت تلویحی و بعضا علنی از تحرکات روزافزون فتنه گران 88 و…!
7- بدهی روزافزون دولت به کارگران!

ادامه مطلب

*********************************************

جای کفش های ما…
ایام فاطمیه

وبلاگ واژه بیدار نوشت:

اولاد فاطمه باشی و غم مادر نداشته باشی نوبر است

مادر جان، حکایت این روزهای ما را تو که خوب می دانی ،

این روز ها هر روزش گرفتار سونامی و زلزله اعتقادی و فرهنگی هستیم .

در میان این همه شورش فکر، یادت پرچم صلحی ست مادر جان.

ادامه مطلب

*********************************************

بدون اخلاق بچه مذهبی ها دشمن نمیخواهند
اخلاق

وبلاگ عرق سرد نوشت:

هر چه که تاریخ را نگاه میکنیم فقط یک عامل بوده برای حفظ اسلام و آن چیزی جز محبت نیست، نیرویی که در میان اخلاق و عرفان موج میزند و عامل حیات انسانیت در انسان هاست.
این مطلب بیشتر شبیه درد دلی است با بچه هایی که داعیه ولایی بودن دارند، اما در اخلاق و اخلاق گرایی چطور؟ الله اعلم

در این گیر و دار بحث های سیاسی آنچه لگد مال میشود اخلاق است و محبت.
حتی گاهی آنقدر کار بالا میگیرد که بین بچه های مذهبی هم آنقدر بحث سنگین میشود که هر یک برای اثبات خود دیگری را، با همه سابقه و فعالیت هایش زیر تشویق های شیطان له میکند.

این یک درک است، اخلاق گرایی یک درک است، پیامبر فرموده اند که اخلاق خوب نشانه عقل گراییست و حالا داریم به وضوح میبینیم، که هر جا بی اخلاق ها حاکم شدند مردم زده شدند.

ادامه مطلب

 

*********************************************

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.