۲۱:۱۴ - دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۶

به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

دومین دوره مسابقات رباتیک استانی در شاهین شهر برگزار می شود

شرکت نواندیشان هوشمند سپاهان دومین دوره مسابقات رباتیک استانی و یازدهمین دوره مسابقات تکنوکاپ را روز سه شنبه 28 شهریور در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شاهین شهر برگزار می کند.

به گزارش شاهین پرس، مدیر مجموعه آموزشی و رباتیک اسپادانا از برگزاری دومین دوره مسابقات رباتیک استانی و یازدهمین دوره مسابقات تکنوکاپ در شاهین شهر خبر داد و گفت: شرکت نواندیشان هوشمند سپاهان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس دومین دوره مسابقات رباتیک استانی و یازدهمین دوره مسابقات تکنوکاپ را با همکاری کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان شاهین شهر و تربیت بدنی استان برگزار می کند.

الیاس عمومی هدف از برگزاری این دوره از مسابقات را آماده سازی و ایجاد حس رقابت و ایجاد فضایی علمی و عملی بیان کرد و افزود: یازدهمین دوره مسابقات تکنوکاپ در چهار رشته ربات فوتبالیست، ربات حمل اورانیوم، مکاکیدز و مکاکیدز مقدماتی در مقاطع مختلف تحصیلی برگزار می شود.

دبیر برگزاری مسابقات رباتیک شاهین شهر افزود: این مسابقات روز سه شنبه 28 شهریورماه سال 96 به صورت استانی و با حضور دانش آموزان شهرستان های مختلف استان در سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در فرعی یک غربی خیابان عطار شاهین شهر برگزار می شود.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.