۱۰:۰۰ - سه شنبه ۰۵ فروردین ۱۳۹۳

با حضور بخشدار میمه؛

افتتاح ستاد استقبال از مسافرین نوروزی بخش میمه

با حضور بخشداربخش میمه و جمعی از مسئولین شهرستان و استان با هدف استقبال و اسکان مسافرین نوروزی و همچنین معرفی بخش میمه نمایشگاه و ستاد استقبال از مسافرین نوروزی افتتاح شد.

 

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا”، در آستانه سال جدید دهیاریهای بخش میمه با مساعدت شرکت تعاونی دهیاران بخش میمه و پشتیبانی استانداری  اقدام به برپایی ستاد استقبال از مسافرین نوروزی در شهر میمه نمودند. اقدامات اولیه حدود دو هفته قبل از عید شروع شد که در این زمینه شرکت تعاونی دهیاران  مدیریت بر پایی واقدامات اولیه را بر عهده گرفت و با پیگیری تمام دهیاران این ستاد در کمپینگ گردشگری میمه بر پاشد.این ستاد قرار است تا آخر تعطیلات نوروزی فعالیت خود را ادامه دهد.

از اهداف این ستاد استقبال از مسافرین نوروزی و ارائه خدمات اولیه به این عزیزان می باشد که از جمله اسکان مسافرین در روستاها را نیز شامل می شود.یکی دیگر از اهداف برپایی این ستاد معرفی روستاههای بخش میمه خواهد بود که در این راستا روستاههای بخش اقدام به برپایی نمایشگاه صنایع دستی و وسایل قدیمی که مورد استفاده مردم آن روستاهها بوده است را نمودند.

مراسم افتتاحیه با حضورآقای طرماح احمدجو بخشدار میمه و جمعی از مسئولین شهرستان و استان برگزار گردید. بخشدار محترم دراین مراسم به نکاتی از جمله برخورد مناسب با مسافرین و ارائه خدمات به این عزیزان تاکید فرمودند و همچنین روستا های بخش از این فرصت پیش آمده بهترین استفاده را ببرند و جهت معرفی روستای خود بهره ببرند.

زیادآباد نیز در این ستاد با ایجاد غرفه اقدام به معرفی روستای خود کرد که مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت. در این غرفه وسایل و ابزار دست از سده های قبل همچنین طرز زندگی و شغل خانوارها به نمایش درآمده است.

مسافرین و افرادی که از این نمایشگاه بازدید کردند و نظر خود را در دفاتر ثبت نظرات ثبت نمودند اکثرا غرفه ی زیادآباد را آبادتر از غرفه های دیگر تشخیص دادند.

 

old furniture (26)

old furniture (13) old furniture (16) old furniture (20)

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.