۰۹:۰۸ - پنجشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۶

با حضور جمعی از مسئولان؛

همایش تجلیل از پیرغلامان و هیئت های برتر شاهین شهر و میمه برگزار شد/تصاویر

شورای هیئات مذهبی شهرستان شاهین شهر و میمه در آیینی باشکوه و با حضور جمعی از مسئولان از پیرغلامان، روحانیون و فعالان فرهنگی مساجد و هیئت های برتر و فعال و جوانان و نوجوانان، شاهین شهر تجلیل کرد.

به گزارش شاهین پرس، شورای هیئات مذهبی شهرستان شاهین شهر و میمه در آیینی باشکوه از پیرغلامان و هیئت های جوانان و نوجوانان،روحانیون و فعالان فرهنگی مساجد شاهین شهر تجلیل کرد.

در این مراسم حجت الاسلام طباطبایی با معرفی نرم افزار چندرسانه ای ویژه محرم حرکت و قیام اباعبدالله الحسین (ع) را سراسر درس دانست و گفت: در حرکت امام حسین(ع) از ابتدا تا شهادت هرچه است درس انسان سازی و راه رسم زندگی برای رسیدن به قرب الهی است که انسان های بسیاری در این مکتب راه و رسم زندگی و مبارزه علیه ظلم را فرا گرفته و سرمشق و سرلوحه زندگی خود قرار دادند.

مداحی حاج محمد بخشی مداح اهل بیت(ع)، اجرای گروه سرود نوجوانان آل یاسین، و خواننده ارزشی رضا بیدرام و همچنین تجلیل از پیرغلامان، فعالان فرهنگی مساجد و هیئت های مذهبی برتر و فعال از جمله بخش های این مراسم بود که با حضور شهردار، اعضای شورای شهر شاهین شهر، مسئول دفتر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، مسئولان هیئت ها و روحانیون و وعاظ مساجد، مادحین شهرستان در سالن بهار نگارستان شهرداری برگزار شده بود.

لازم به ذکر است حدود 130 هیئت مذهبی از اقوام مختلف ایرانی در شاهین شهر در مناسبتهای مختلف ملی و مذهبی بویژه ماه های محرم و صفر با برگزاری آیین های عزاداری فعالیت می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.