۱۰:۳۰ - دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶

یک فروند بالگرد در منطقه نصرآباد دچار سانحه شد؛

آخرین جزییات امدادرسانی به حادثه سقوط بالگرد در شرق اصفهان

مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی استان اصفهان، جزییات امدادرسانی به حادثه سقوط بالگرد در منطقه نصرآباد جرقویه در شرق اصفهان را تشریح کرد.

به گزارش شاهین پرس، غفور راستین از امدادرسانی واحد اورژانس به حادثه سقوط یک بالگرد در منطقه آموزشی نصرآباد خبر داد.

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان بابیان اینکه این حادثه در ساعت 10: 22 شامگاه گذشته (یک‌شنبه 19 شهریورماه) به سامانه 115 اورژانس اطلاع داد شد گفت: این حادثه در منطقه نصرآباد جرقویه به وقوع پیوسته بود که برای امدادرسانی به مصدومان حادثه بلافاصله واحد امدادی اورژانس به محل اعزام شدند.

وی اظهار کرد در این حادثه فقط دو نفر مرد دچار مصدومیت شده بودندو تکنسین‌های اورژانس در محل به صورت سرپایی این دو مصدوم را درمان کردند.

در همین حال روابط عمومی هوانیروز اصفهان روز دوشنبه اعلام کرده است: این دو بالگرد در اختیار سازمان هواپیماسازی کشور (هسا) بودند که یکی از آنها پس از یک ساعت و 30 دقیقه پرواز به علت نقص فنی مجبور به فرود اضطراری سنگین شده و به هنگام فرود دچار سانحه شد.

بر این اساس، در مرداد ماه سال جاری، 108 هزار و 159 تماس با اتاق فرمان‌های 115 استان اصفهان برقرار شد که از این تعداد، 18 هزار و 622 مورد به مأموریت عملیاتی منجر شد که از مجموع مأموریت‌های انجام‌شده در این مدت، 12 هزار و 350 مورد غیر تصادفی و شش هزار و 272 مورد تصادفی بوده است.

در پنجمین ماه از سال جاری، تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی استان، 13 هزار و 821 بیمار و مصدوم را پس از انجام اقدامات درمانی اولیه، توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل و سه هزار و 128 نفر را به‌صورت سرپایی در محل حادثه درمان کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.