۱۸:۴۶ - جمعه ۱۰ شهریور ۱۳۹۶

نائب رئیس شورای شهر گرگاب خبر داد:

چهارمین شهردار شهر گرگاب انتخاب شد

عسگری با رأی اعضای شورای شهر گرگاب بعنوان چهارمین شهردار این شهر انتخاب و عهده دار سکان مدیریت شهر ایثار و شهادت شد.

به گزارش شاهین پرس، نایب رئیس شورای شهر گرگاب با تبریک عید سعید قربان از انتخاب شهردار این شهر خبر داد و گفت: اعضای شورای دوره پنجم شهر گرگاب در نخستین گام خود اقدام به انتخاب شهردار این شهر از بین چندین گزینه پیشنهادی برای تصدی این کرسی کردند.

نرگس بیدرام شهر گرگاب را شهر ایثار و شهادت نام برد و افزود: مردم شهید پرور شهر گرگاب شایسته بهترین ها هستند و باید فردی آشنا به فرهنگ شهر و توانمند در اداره مدیریت شهری انتخاب می شد که بتواند با مدیریت صحیح فضای شهر را به لحاظ فرهنگی و عمرانی اداره و به نحو احسن به مردم این شهر خدمت کند.

وی افزود: پس از بررسی های فراوان اعضای شورا در جلسه هشتم شهریورماه سال جاری باتفاق آرا علی عسگری را به عنوان چهارمین شهردار شهر گرگاب انتخاب کردند.

نایب رئیس شورای شهر گرگاب با اشاره به سوابق مدیریتی علی عسگری اظهار کرد: چهارمین شهردار شهر گرگاب از سال 1387 تاکنون در سمت معاون شهردار این شهر مشغول به خدمت بوده است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر گرگاب در اولین جلسه کاری هیات رئیسه شورا را انتخاب کردند که بر همین اساس مرتضی کاشانی بعنوان رئیس شورای اسلامی، نرگس بیدرام نایب رئیس، رسول شاهرجبیان خزانه دار، زینب حق شناس منشی و غلام حق شناس بعنوان عضو شورای شهر ایثار و شهادت برگزیده شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.