۰۷:۴۳ - پنجشنبه ۰۹ شهریور ۱۳۹۶

فرماندار شاهین شهر و میمه:

ارتباط مستقیم با مسئولان و بیان مشکلات حق قانونی مردم است

فرماندار شاهین شهر و میمه در مراسم دیدار مدیران و مسئولان با شهروندان شهر گز گفت: ارتباط با مسئولان و بیان مشکلات حق قانونی مردم است و مسئولان باید بطور جدی پیگیر رفع مشکلات آنها باشند.

به گزارش شاهین پرس، علیرضا بصیری در دیدار با مردم شهر گز با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت گفت: خدمت به مردم مهمترین و اصلی ترین وظیفه مدیران و مسئولان است باید قدر مردم را که همواره پشتیبان انقلاب اسلامی هستند را بدانیم و خدمت به آنها را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.

فرماندار شاهین شهر و میمه افزود: ارتباط مستقیم و مستمر با مردم و اطلاع از مشکلات و مسائل آنها، مسئولان و مدیران نهادهای اجرایی را در درک بهتر مسائل، اخذ تصمیمات درست و اقدامات کارآمد یاری خواهد کرد.

وی برگزاری دیدارها و ملاقات عمومی با شهروندان را روش مناسبی برای اعتماد سازی و بررسی بدون واسطه مشکلات مردم بیان کرد و افزود: این حق قانونی مردم است که بتوانند با مسئولان ارتباط مستقیم داشته باشند و از نزدیک معضلات و مشکلات خود را مطرح کنند.

بصیری با تاکید بر اهمیت خدمت رسانی به مردم و ضرورت گفت و گوی رودررو و مستقیم مسئولان و مردم خاطرنشان کرد: مسوولان و روسای دستگاه‌های اجرایی باید بطور جدی ضمن استماع مشکلات مردم، برای رفع آنها تلاش و اقدام جدی داشته باشند.

همزمان با هفته دولت فرماندار، معاونان، بخشدار، مدیران و مسئولان اجرایی شهرستان با حضور در فرهنگسرای ادیب برومند شهر گز برخوار به سئوالات مردمی پاسخ و پیگیر مشکلات آنها شدند.

در این مراسم مسوولان و مدیران در فضایی صمیمی مسائل و مشکلات و درخواست‌های مطرح شده مردم شهر گز در حوزه های مختلف را شنیده و مورد رسیدگی قرار دادند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.