۰۸:۰۰ - سه شنبه ۰۷ شهریور ۱۳۹۶

پورفتحعلی شهردار شهر وزوان شد

سخنگوی شورای اسلامی شهر وزوان از توابع شاهین شهر و میمه گفت: پس از بررسی های فراوان و با رأی اکثریت اعضای شورای دوره پنجم شورا، محمدرضا پورفتحعلی به عنوان شهردار شهر وزوان انتخاب شد.

به گزارش شاهین پرس، حسین سمیع از انتخاب شهردار شهر وزوان خبر داد و گفت: شورای اسلامی شهر وزوان در نخستین گام پس از تحقیق و بررسیهای بسیار، از میان کاندیداهای در نظر گرفته شده برای تصدی شهرداری وزوان، محمدرضا پورفتحعلی را با اکثریت قاطع آراء به عنوان شهردار شهر وزوان انتخاب و به مقامات مسوول برای صدور حکم معرفی کرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر وزوان خاطرنشان کرد: پورفتحعلی در دورهء چهارم فعالیت شوراهای اسلامی به عنوان شهردار شهر مهاباد انجام وظیفه می‌ کرده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر وزوان به سوابق فعالیت پورفتحعلی اشاره کرد و گفت: وی کارشناس ارشد مدیریت اجرایی است و از سال ۱۳۷۴ فعالیتش را در شهرداری مهاباد آغاز کرده، در سال ۸۲ به عنوان معاون شهرداری شهر درچه انتخاب و از سال ۸۷ تا ۱۳۹۲ معاونت شهرداری شهر ابریشم را به عهده داشت، از مهرماه ۱۳۹۲ نیز به عنوان شهردار شهر مهاباد انتخاب شده بود.

وی افزود: اعضای دوره پنجم شورا در تبعیت از قانون اقدام به انتخاب هیأت رئیسه خود کردند که بر اساس توافق هایی که از قبل بین اعضا انجام شده بود، به ترتیب عباسعلی ولی به عنوان رئیس، حسین خانعلی نایب رئیس، علی بیابانی خزانه دار و محمد ولی و حسین سمیع نیز به عنوان منشیان شورا، برای مدت یکسال انتخاب شدند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر وزوان هدف و مسیر منتخبان دوره پنجم شورا را حرکت در مسیر خدمت به مردم بیان کرد و افزود: اعضای شورای اسلامی شهر وزوان، همسو و هم‌جهت، و بدون توجه به پیش‌داوری‌ها، ذهنیت‌ها و سایر مسائل، بر آن هستند تا با تکیه به مدد و لطف الهی و استفاده از استعدادها، تجارب، ظرفیتها، پتاسیل‌ها و توانایی‌های مادی و معنوی کلیهء همشهریان شریف وزوانی، چه ساکن و چه غیر ساکن، بتواند به اهداف مورد نظر مردم بزرگوار شهر وزوان، جامه عمل بپوشاند.

شهر وزوان در حدود 70 کیلومتری شمال شهرستان در بخش میمه واقع شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.