۰۸:۲۴ - دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶

مسئول کمیته فوتبال ساحلی شاهین شهر و میمه:

ساحلی بازان نوجوان شاهین شهری بر سکوی اول استان ایستادند

مسئول کمیته فوتبال ساحلی شاهین شهر و میمه گفت: تیم نوجوانان زاگرس شاهین شهر با توجه به نتایج هفته پنجم و شرایط جدول لیگ موفق شد قهرمان زود هنگام رقابتهای ساحلی نوجوانان استان اصفهان شود.

به گزارش شاهین پرس، مسئول کمیته فوتبال ساحلی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به پایان یافتن رقابت های لیگ نونهالان زیر 14 سال در استان اصفهان گفت: تیم نوجوانان زاگرس قهرمان زود هنگام و تیم نونهالان زیر 14 سال زاگرس نایب قهرمان این رقابتها در استان اصفهان شد.

سعید رستمی با بیان اینکه تیم نوجوانان زاگرس شاهین شهر با توجه به نتایج هفته پنجم و شرایط جدول این لیگ توانسته است قهرمان زود هنگام این رقابتها شود خاطرنشان کرد: تیم زاگرس در پنج بازی و کسب 15 امتیاز با 28 گل زده و تفاضل گل +13 پیش از هفته پایانی این رقابتها قهرمان شده است.

وی تیم سعادت درچه را تیم اخلاق این لیگ معرفی کرد و با بیان اینکه لیگ نوجوانان فوتبال ساحلی استان با حضور هفت تیم ادامه دارد افزود: این بازی ها در مدت دو ماه به صورت دوره ای و میان 9 تیم از شهرستان های مختلف استان اصفهان برگزارشد.

مسئول کمیته فوتبال ساحلی شهرستان شاهین شهر با بیان اینکه در لیگ نونهالان تیم های اسپهان، زاگرس شاهین شهر و کیان آریا ورنامخواست به ترتیب اول تا سوم شدند خاطرنشان کرد: تیم های اول و دوم استان در هر رده سنی می توانند در مسابقات کشوری شرکت کنند و تیم های این شهرستان با وجود مشکلات حتما از این حق خود بهره خواهد گرفت و به مسابقات کشوری اعزام می شوند.

رستمی با یادآوری اینکه تیم نونهالان زیر 14 سال شاهین شهر سال گذشته در کشور صاحب عنوان سوم شد تصریح کرد: هدف از برگزاری این رقابتها، ضمن پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان ،سبب می شود که استعدادهای این رشته در سنین پایه معرفی شوند و این ارزشمند است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.