۱۵:۵۰ - جمعه ۲۰ مرداد ۱۳۹۶

امام جمعه شهر گز:

بازدید از مراکز نظامی یعنی جاسوسی و جاسوسی مقدمه تجاوز است/واکنش امام جمعه شهر گز به توهین جمعی از هنرمندان

حجت الاسلام هاشمی بازدید از مراکز نظامی و هسته ای را جاسوسی و جاسوسی را مقدمه تجاوز به کشور دانست و گفت: اینجا ایران است و مردم آن نیز مردم عراق و سوریه نیست و سکاندار تیزبینی همچون رهبر انقلاب دارد.

به گزارش شاهین پرس، امام جمعه شهر گز برخوار در خطبه های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت سالروز پیروزی حزب الله لبنان در جنگ 33روزه گفت: پس از آنکه در سال 1385 آمریکا، انگلیس، فرانسه، مصر، اردن، عربستان و حزبی در لبنان به نمایندگی از اسرائیل نقشه جامعی برای مبارزه و از بین بردن حزب الله لبنان و سپس ایران طراحی کردند اسرائیل پس از 33 روز شکست خورد و مجبور شد قعطنامه 1701 شورای امنیت را امضا کرده و اعتراف به شکست کند.

حجت الاسلام سید حمیدرضا هاشمی افزود: گرچه آمریکا اعلام کرد هیچ یک از طرفین پیروز نشده اند چراکه ما هنوز به اهداف خود که همان از بین بردن حزب الله لبنان، سوریه و ایران است نرسیده ایم

وی پیروزی حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه را مرهون شخصیت بی نظیر، مدیر و مدبری همچون سیدحسن نصرالله دانست و خاطرنشان کرد این پیروزی نبود مگر با مقاومت، اتحاد، وحدت و مبارزه مردمی، و بهره گیری از روش های نوین جنگ های چریکی و مشورت با ایران به رهبری سید حسن نصرالله بود و تا زمانی که اعتماد و توکل به خدا و استقامت و حفظ روحیه ایمان و تقوا و اتحاد وجود داشته باشد دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند.

خطیب نماز جمعه شهر گز به سالروز بازگشت اسرا به میهن اسلامی در 26 مرداد سال 69 اشاره کرد و افزود: رهبر انقلاب خطاب به آزادگان فرمودند: شما ذخیره بزرگ الهی و یک ثروت عظیم انسانی هستید که در دست دشمن غصب شده بودید. خدای متعال شما را به ملّت و به این کشور اسلامی برگرداند. همچنین فرمودند: سازندگی زندان و اسارت، سازندگی مخصوصی است آن را در جای دیگر نمی شود پیدا کرد، و صبر و استقامت شما به اسلام آبرو بخشید.

وی به برگزاری مراسم تحلیف دوازدهمین رئیس جمهور ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: مراسم تحلیف دوازدهمین رئیس جمهور کشورمان با مراسم تحلیف روسای قبل تفاوت و ویژگی هایی داشت که مهمترین ویژگی آن حضور سران و شخصیت های سیاسی و هیئت های برجسنه کشورهای خارجی بود که پیام هایی در برداشت.

حجت الاسلام هاشمی افزود: حضور سران و شخصیت های سیاسی و هیئت های برجسنه کشورهای خارجی در مراسم تحلیف همه جوسازی، سم پاشی و تبلیغات گسترده برای ناامن و منزوی نشان دادن چهره جمهوری اسلامی را خنثی کرد و ثابت کرد باوجود تبلیغات گسترده و مسموم دشمنان، جمهوری اسلامی تا چه اندازه در مجامع بین المللی دارای اعتبار و احترام و توجه و استحکام است و تلاش های دشمنان بی فایده و بی اساس است.

وی به خبر خبرگزاری خارجی مبنی بر اینکه آمریکا قصد دارد از مراکز نظامی ایران بازدید کند اشاره کرد و افزود: در هیچ یک از بندهای توافق هسته ای به بازدید از مراکز نظامی ایران اشاره نشده است و این تنها به این دلیل است که آمرریکا می خواهد هزینه نقض برجام را بر عهده ایران بگذارد بنابراین نه تنها چنین اجازه ای به امریکا داده می شود بلکه هیچ کس چنین حقی ندارد و ملت ایران نیز به هیچ کسی اجازه نخواهد داد که از مراکز نظامی ما بازدید کنند.

امام جمعه شهر گز بازدید از مراکز نظامی و هسته ای را جاسوسی و جاسوسی را مقدمه حمله و تجاوز به کشور دانست و افزود: اینجا ایران است و مردم آن نیز مردم عراق و سوریه نیست و سکاندار تیزبینی همچون آیت الله الامام خامنه ای(مدظله العالی) دارد دشمنان خیال خام خود را از سر بیرون کنند.

وی در واکنش به اجرای سخیف و توهین آمیز گروه هنری در مراسم خیران و نیکوکاران گفت: مردم شهر گز مردمی متدین، با فرهنگ و با اصالت هستند و با وجود احترام به هنرمندان ارزشی، کار گروه هنری مورد نظر بسیار غیرمودبانه، سخیف و توهین آمیز به مردم و بانوان شهر گز بود، برخی به عنوان هنرمند به چه قیمتی به خود اجازه توهین به می دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.