۱۳:۳۱ - سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶

فرمانده نیروی انتظامی شاهین شهر و میمه خبر داد:

انهدام باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در شاهین شهر

سرهنگ مختاری از انهدام و دستگیری اعضای باند بزرگ قاچاق مواد مخدر که قصد عبور از محورهای مواصلاتی شهرستان را داشتند خبر داد.

به گزارش شاهین پرس، فرمانده نیروی انتظامی شاهین شهر و میمه با اعلام خبر انهدام باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در مبادی ورودی شاهین شهر خبر داد و گفت:اعضای یک باند پنج نفره که قصد انتقال محموله 100 کیلویی مواد افیونی به سمت تهران را داشتند در عملیات ماموران فرماندهي انتظامي شهرستان شاهين شهر و ميمه دستگير شدند.

سرهنگ رجبعلي مختاري اضافه کرد: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان شاهين شهر و ميمه با اشرافيت علمي و تخصصي خود از عبور اعضاي باند قاچاق مواد افيوني از محورهاي مواصلاتي شهرستان مطلع و بلافاصله موضوع دستگيري آنان را در دستور كار خود قرار دادند.

اين مقام مسئول افزود: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با اقدامات اطلاعاتی خود دريافتند كه اعضاي اين باند محموله اي از مواد مخدر را از شيراز در داخل پنج دستگاه خودروي سواري بارگيري كرده و قصد دارند با عبور از محورهاي مواصلاتي شهرستان محموله مذكور را به تهران انتقال دهند.

وي ادامه داد: بر همین اساس اكيپي از مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با کمین در محورهاي مواصلاتي و همكاري مأموران كلانتري 12 شاهين شهر،  موفق شدند پنج دستگاه خودروي قاچاقچيان را قبل از ورود به شاهين شهر شناسايي و متوقف كنند.

سرهنگ مختاري خاطرنشان کرد: در اين عمليات پنج راننده كه همگي از اعضاي اين باند حرفه اي قاچاق مواد مخدر بودند دستگير و مقدار 90 كيلو ترياك و 10 كيلو هروئين در بازرسي از خودروهاي آنان كشف و ضبط شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.