۱۸:۱۵ - پنجشنبه ۰۱ تیر ۱۳۹۶

با صدور اطلاعیه ای؛

فرماندار شاهین شهر و میمه از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد

بصیری در اطلاعیه با گرامیداشت روز جهانی قدس از آحاد مردم روزه دار شهرستان دعوت کرد تا در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.

به گزارش شاهین پرس، علیرضا بصیری فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس، با صدور اطلاعیه ای روز قدس را، روز بزرگ مسلمانان جهان خواند و از آحاد مردم همیشه در صحنه شهرستان دعوت کرد تا با شرکت در راهپیمایی روز قدس بار دیگر با آرمانهای امام راحل مبنی بر آزادی قدس شریف تجدید پیمان کنند.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز قدس، روز وحدت و همگرایی امت اسلامی و مقابله با تلاش مستکبران و رژیم غاصب صهیونیستی و روز تبلور وعده الهی است که حکومت و کاخ ظلم خداگریزان را که از تارعنکبوت لرزان تر است ناپایدار می کنند. بی شک نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از طرف معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به عنوان روز جهانی قدس، در واقع فریاد عدالت خواهی و آرمان خواهی مسلمانان جهان برای آزادی قدس شریف از دست غارتگران و چپاولگران دوران است، روز جهانی قدس، روز همبستگی مسلمانان جهان با ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین و روز انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی به عنوان دشمن مشترک امت اسلامی است.

برون تردید این ابتکار حکیمانه امام راحل(ره) در سایه توجه ای که انقلاب اسلامی ایران به موضوع فلسطین دارد، بیداری و تقویت روحیه استکبارستیزی در میان مسلمانان و مستضعفان جهان را به دنبال داشته و باعث جلوگیری از بلندپروازی های رژیم غاصب اسرائیل و تحقق رؤیای آنان گردیده است.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما مردم ولایتمدار شهرستان  شاهین شهر و میمه در این ماه مبارک، و در پاسخ به ندای مظلومیت مردم مظلوم فلسطین و پیروی از منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) از همه اقشار مختلف مردم شهرستان دعوت می کنم تا بار دیگر با حضوری پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس، تجلی همبستگی و همدلی خود را در دفاع از قدس عزیز و مردم مظلوم فلسطین نشان دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.