۱۶:۲۵ - پنجشنبه ۰۱ تیر ۱۳۹۶

فرماندار شاهین شهر و میمه خبر داد:

بودجه شهرستان شاهین شهر و میمه 44 درصد رشد کرده است

بصیری در جلسه کمیته برنامه ریزی شاهین شهر و میمه از رشد 44 درصدی بودجه شهرستان در سال جاری خبر داد.

به گزارش شاهین پرس، فرماندار شاهین شهر و میمه در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان. با تشریح و تبیین اهمیت جایگاه کمیته برنامه ریزی در شهرستان گفت: کمیته برنامه ریزی از اهمیت ویژه ای برخوردار است که علاوه بر طرح موضوعاتی همچون تخصیص اعتبار و بودجه پیرامون برنامه های اجرایی شهرستان در حوزه های مختلف بحث و تبادل نظر می شود.

علیرضا بصیری از افزایش بودجه شهرستان در سال جاری خبر داد و افزود: میزان بودجه اختصاص یافته استانی به این شهرستان در سال جاری 44 درصد رشد کرده است.

وی با بیان اینکه جذب و مشارکت بخش خصوصی برای رونق اقتصادی شهرستان امری مهم به شمار می رود خاطرنشان کرد: برای ایجاد بسترهای سرمایه گذاری، توسعه واحدهای تولیدی و صنعتی و همچنین تلاش برای ادامه فعالیت واحدهای تولیدی شهرستان، شناسایی و جذب سرمایه گذاران باید در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار شهرستان به جذب به موقع اعتبارات و ارتقای کیفی اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی از طرف دستگاه‌های اجرایی شهرستان تاکید کرد و افزود: با توجه به اهمیت موضوع نظارت بر عملیات اجرایی، فرمانداری به طور مرتب و منظم در قالب کمیته نظارت شهرستان و با حضور کارشناسان متخصص از پروژه های اجرایی در سطح شهرستان بازدید کرده و در صورت مشاهده نقص در اجرای کار، موضوع به دستگاه اجرایی منعکس خواهد شد تا نسبت به رفع آن اقدام کنند.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با تاکید بر تلاش و برنامه ریزی برای اجرای پروژه ها و جذب اعتبارات استانی، از مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان خواست با مطالعه دقیق برنامه ششم توسعه، از ظرفیت‌های دستگاه مربوطه خود برای پیشبرد برنامه ها استفاده کرده و با مطالعه و برنامه ریزی دقیق پیگیر عملیاتی شدن آن شوند.

در ادامه جلسه اعتبارات تملک دارایی های سرمایه شهرستان شاهین شهر و میمه که در کمیته های فرعی برنامه ریزی با حضور مسئولان دستگاه ها پس از بررسی دقیق از پیشرفت پروژه ها و اولویت های دستگاه های مختلف شهرستان به تصویب رسیده بود اعلام و به روسای دستگاه‌های اجرایی شهرستان در خصوص پیگیری برای جذب به موقع اعتبارات تاکید شد.

جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان شاهین شهر و میمه پیش از ظهر امروز با هدف توزیع اعتبارات تملک دارایی و سرمایه ای شهرستان با حضور کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان، نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار معاون و روسا و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری شاهین شهر و میمه برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.