۱۵:۰۳ - جمعه ۲۶ خرداد ۱۳۹۶

در خطبه های نماز جمعه این هفته؛

گلایه و هشدار جدی امام جمعه شهر وزوان به مسئولان شهرستان/نفاق جایگاهی بین مردم ایران ندارد

حجت الاسلام زمانی گفت: مسئولان چرا با چشم نابرادری به مردم این بخش نگاه می کنند، نه عدالتی وجود دارد و نا اشتغال، مهاجرت بی رویه باعث خالی شدن شهرها و روستاها شده است در مقابل افزایش روزافزون اتباع بیگانه در این بخش که برخی از آنان احساسات قومی و دینی مردم را تحریک می کنند موجب اعتراض مردم شده است.

به گزارش شاهین پرس، امام جمعه شهر وزوان در خطبه های نماز جمعه این هفته حضرت علی(ع) را عصاره انبیاء اولوالعزم گذشته بیان کرد و گفت:حضرت علی(ع) شهید عدالت است که علاوه بر اینکه در زمان خود مظلوم بود، در این زمان نیز به مظلومیت او افزوده شده است.

حجت الاسلام یدالله زمانی شیعیان را به شناخت دوباره امام توصیه کرد و تصریح کرد: امروز به عنوان شیعه نیاز به شناخت دوباره امام داریم تا ببینیم در صف کدام جبهه قرار داریم مبادا تاریخ دوباره تکرار شود و ما از کسانی باشیم که علی(ع) را فریاد می زنیم ولی در جبهه مخالف امام ایستاده باشیم.

وی با بیان اینکه اشرافی گری های گوشه و کنار جامعه با سیره امام علی(ع) همخوانی ندارد خاطرنشان کرد: درد علی(ع) درد محرومان و مستضعفان جامعه بود و دست برادر زیاده خواه خود را داغ کرد تا طمع دیگر افراد به بیت المال را قطع کند، امروز مسئولان و کارگزاران جمهوری اسلامی نیز که شعبه ای از حکومت اسلامی است باید به تاسی از سیره امام علی (ع) عمل کنند.

خطیب نماز جمعه شهر وزوان با اشاره به هشدارهای امام در خصوص خطر افراد نفوذی و عمله استکبار در نظام اسلامی و توصیه های رهبر معظم انقلاب به حفظ روحیه انقلابیگری و یکپارچگی نظام جمهوری اسلامی و پرهیز از جناح بندی های سیاسی که فرمودند: نباید کشور را به دو دسته موافق و مخالف تقسیم کرد تا بیگانگان از آن سوء استفاده کنند.

وی افزود: در آستانه تشکیل دولت دوازدهم انتظار می رود که رئیس جمهور منتخب افراد توانمند،کاردان، متعهد از هر جناحی را به کارگیری کند تا چالش های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی کشور رفع شود و مردم در انتظار رونق اقتصادی، افزایش تولید، ایجاد فرصت های شغلی برای جوانان و فراهم شدن شرایط ازدواج آنان هستند.

خطیب نماز جمعه شهر وزوان کشمکش های سیاسی بعد از حدود یکماه از انتخابات را زیبنده جمهوری اسلامی ندانست و افزود: مسئولان باید قدرشناس مردمی باشند که در همه عرصه حضور پرشور دارند مردم ایران شایسته خدمت هستند.

وی تصویب تداوم تحریم های آمریکا علیه ملت ایران را خیانت و نقض چندباره برجام دانست و خاطرنشان کرد: وزارت امور خارجه باید پاسخی در خورشان،  قاطعانه و دندان شکن به یاوه گویی های آنان دهند تا آرزوی سیطره بر اراده مردم ایران را به گور ببرند.

حجت الاسلام زمانی باگرامیداشت یاد شهدای حادثه تروریستی تهران گفت: تشییع باشکوه شهدای حادثه تروریستی توسط مردم نشان داد که نفاق جایگاهی ندارد و آنها نیز همانند گروهک منافقین به زودی به زباله دان تاریخ فرستاده خوهند شد.

وی توقف اجرای سند 2030 را از دستاوردهای مهم دانست و افزود: گرچه اجرای این سند ننگین با اشاره رهبر معظم انقلاب و شورای عالی انقلاب فرهنگی متوقف شد ولی حذف درس شهید فهمیده و واژه های عزت و سربلندی ملت ایران از کتب درسی آثار مخرب سند ننگین این سند بود که برخی به دنبال توجیه ان بودند اینها روزنه های نفوذ است که باید قبل از نفوذ دشمن راه را بر ان بست.

امام جمعه شهر وزوان ابراز گلایه از مسئولان گفت: مسئولان چرا با چشم نابرادری به مردم این بخش نگاه می کنند، نه عدالتی وجود دارد و نا اشتغال، مهاجرت بی رویه باعث خالی شدن شهرها و روستاها شده است در مقابل افزایش روزافزون اتباع بیگانه در این بخش که برخی از آنان احساسات قومی و دینی مردم را تحریک می کنند موجب اعتراض مردم شده است.

وی افزود: اینها داعش درونی هستند که در شب شهادت حضرت علی (ع) با پخش موسیقی احساسات مردم را جریحه دار می کنند به مسئولان امور اتباع بیگانه، کار و امور اجتماعی و فرمانداری شهرستان هشدار می دهم که مردم بی عدالتی را بر نمی تابند و در صورت رسیدگی نکردن خود باید پاسخگوی آنان باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.