۱۷:۵۹ - سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶

رئیس جمعیت هلال احمر شاهین شهر:

110 بسته غذایی در طرح ملی همای رحمت بین نیازمندان توزیع شد/ تصاویر

امینی هرندی گفت: در طرح ملی همای رحمت با کمک خیران نیکوکار 110 بسته مواد غذایی به ارزش 165 میلیون ریال بین نیازمندان شاهین شهر توزیع شد.

به گزارش شاهین پرس، رئیس جمعیت هلال احمر شاهین شهر در گفتگو با شاهین پرس از اجرای طرح ملی «همای رحمت» همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: طرح همای رحمت از طرح های ملی جمعیت هلال احمر است که هرساله در ماه مبارک رمضان با تاسی از مولای متقیان حضرت علی علیه السلام و با هدف دستگیری و یاری خانواده های نیازمند با کمک خیران و نیکوکاران اجرا می شود.

محسن امینی هرندی با بیان اینکه در این طرح 110 بسته مواد غذایی به ارزش 165 میلیون ریال با همکاری خیران و نیکوکاران تهیه شده است خاطرنشان کرد: ارزش ریالی هر سبد غذایی 150 هزارتومان می باشد که شامل: برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه، حبوبات، کنسرویجات، بیسکویت، شکر، خرما، پنیر و الویه است که در بین 110 خانواده نیازمند تحت پوشش جمعیت هلال احمر شاهین شهر توزیع می شود.

وی محل تامین کلیه هزینه های طرح ملی همای رحمت را خیران و نیکوکاران داوطلب جمعیت هلال اجمر بیان کرد و افزود: عمده هزینه مالی اجرای طرح امسال از محل همکاری شرکت صنایع شیمیایی ایران تامین شد که البته برای نخستین بار شرکت نامی نو نیز در کنار شهرداری شاهین شهر و دیگر خیران و نیکوکاران در این امر خیر با اهدای 110 بسته سالاد الویه مشارکت کرد که به سبد غذایی افزوده شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شاهین شهر از کمک هشت میلیون ریالی پزشکان متخصص داوطلب به اجرای طرح ملی همای رحمت خبر داد و افزود: پزشکان متخصص شاهین شهر اعم از دندانپزشک و غیره در ظول سال نیز بیماران نیازمند معرفی شده را بصورت رایگان ویزیت می کنند.

وی با دعوت از خیران برای همکاری با جمعیت هلال احمر برای دستگیری از نیازمندان در ماه مبارک رمضان افزود: جمعیت هلال احمر شاهین شهر آماده است در صورت همکاری خیران حدود 200 پرس غذای گرم برای خانواده های محروم روستای مورچه خورت تهیه کند.

امینی هرندی اضافه کرد: جمعیت هلال احمر شاهین شهر سال گذشته با همکاری خیران علاوه بر 110 بسته غذایی، بیش از 200 پرس غذای گرم  تهیه و بین نیازمندان محروم روستای مورچه خورت توزیع کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.