۱۶:۲۰ - یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان:

حادثه تروریستی تهران بیانگر پایان تلاش تکفیری ها و عوامل استکباری منطقه است/ سپاه محکم‌تر از قبل پای آرمان‌های انقلاب ایستاده است

سردار سلیمانی عملیات تروریستی تهران را بیانگر پایان تلاش تکفیری ها و عوامل استکباری منطقه دانست و گفت: این اقدام واقعیت اتفاقات اخیر ریاض را به نمایش گذاشت.

به گزارش شاهین پرس، فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: انقلاب اسلامی از جهات بین المللی، منطقه ای و داخلی امروز در شرایط بسیار خوبی قراردارد.

سرتیپ دوم پاسدار غلامرضا سلیمانی مسئله اقتصادی را مهمترین چالش داخلی نظام اسلامی بیان کرد و افزود: واقعیت قابل مشاهده امروز دنیا موفقیت ها و پیشرفت های انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف است که باعث شده دنیا در برابر پیشرفت های نظام جمهوری اسلامی سر تسلیم فرود بیاورد.

امپراطوری آمریکا با پیروزی انقلاب اسلامی دچار اضمحلال و فروپاشی شد

وی دلیل تلاش امروز شیطان بزرگ و مرتجعین منطقه بویژه عربستان سعودی در ایجاد تشکل بر علیه جمهوری اسلامی را پپشرفت های چشمگیر جمهوری اسلامی در دنیا دانست و خاطرنشان کرد: امپراطوری آمریکا با پیروزی انقلاب اسلامی و پیشرفت های آن دچار اضمحلال و فروپاشی شد و رهبری بر دنیا را از دست داد و این نشانه پیروزی انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به شکست‌ سیاست های چند سال گذشته آمریکا در منطقه غرب آسیا اظهار کرد: پیروزی های ارتش مردمی عراق و سوریه نوید بخش پایان تسلط داعش در شمال عراق و جنوب سوریه است و این شکست ها باعث شده تا برای جبران شکست ها دست به اقداماتی علیه ایران اسلامی بزنند.

عملیات تروریستی تهران بیانگر پایان تلاش تکفیری ها و عوامل استکباری منطقه است

وی با اشاره به عملیات تروریستی ناموفق و مذبوحانه گروهگ داعش در حرم امام(ره) و مجلس شورای اسلامی گفت: عملیت تروریستی هفدهم خرداد تهران بیانگر پایان تلاش تکفیری ها و عوامل استکباری در منطقه است که برای زهر چشم گرفتن از ایران اسلامی دست به این اقدام زدند که با شکست مواجهه شدند.

سردار سلیمانی فعالیت و تبیلغ آزادانه عناصر وابسته به گروهک داعش در استانهای غرب کشور را از مظلومیت های انقلاب اسلامی مطرح کرد و افزود: درحالی که امروزه هرکسی در هر کجای این کشور چه در فضای مجازی و یا حقیقی هر حرف و سخنی را بیان می کند برخی از نبود آزادی دم می زنند.

وی افزود: متاسفانه امروزه با وجود حجم بالای کالای قاچاق، ورود غیرقانونی سلاح به کشور امری عادی شده و علاقه برخی افراد نیز باعث رونق تجارت آن شده، در چنین شرایطی تامین مهمات و سلاح برای یک چنین عملیاتی چندان کار سختی نیست و نمی توان این اقدام  را کار عجیب و بزرگی دانست.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه این حوادث نباید به اقتدار امنیتی جمهوری اسلامی در نزد وفاداران و دوستداران نظام اسلامی و مردم ایران خدشه ای وارد کند تاکید کرد: هرچند این عملیات تروریستی خساراتی بوجود آورد اما این یک هشداری بود تا متوجه باشیم که پس از 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی،نه تنها ذره ای از دشمنی، خباثت و کینه دشمنان نظام اسلامی کاسته نشده بلکه چهره واقعی استکبار و هم‌پیمانان آنها در اتفاقات اخیر ریاض را به نمایش گذاشت.

حکومت مردمسالاری دینی بزرگترین و اصلی ترین دستاورد انقلاب اسلامی است

وی بزرگترین و اصلی ترین دستاورد انقلاب اسلامی را حکومت مردمسالاری دینی بیان و تاکید کرد: همه باید بدانند کشور ایران بواسطه پیروزی های انقلاب اسلامی از چنان اقتدار امنیتی که حاصل خون هزاران شهید می باشد برخوردار است که کسی نمی تواند خللی در آن بوجود بیاورد و حفظ این اقتدار امروز جزو مسئولیتهای اصلی همه دلسوزان نظام از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج است.

سردار سلیمانی پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن را براساس اصل 150 قانون اساسی کشور بر عهده سپاه خواند و افزود:نیروهای سپاه اعم از هوا فضا، نیرو زمینی، نیرو دریایی، نیرو هوایی، سپاه قدس و سپاه های استانی هر یک وظایفی دارند که عرصه امنیتی و مقابله با جنگ نرم دشمن با استفاده از نخبگان و ظرفیت مردمی بودن بر عهده سپاه های استانی است.

وی شناخت عرصه جنگ نرم را بسیار مهم است بیان کرد و افزود: در حادثه تروریستی تهران در حالی که گروهک تکفیری داعش مسئولیت حادثه را برعهده گرفته متاسفانه عده ای در داخل کشور اصرار داشتند که کار نیروهای خودی است و این نهایت بی شرمی است که کسی چنین اتهامی به نظام جمهوری اسلامی وارد کند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان اضافه کرد: دشمن امروز با استفاده از عناصر داخلی خود و بهره گیری از فناوری های روز نسبت به ارزشها نفرت و نسبت به ناهنجاریها عشق ایجاد می کند.

وی خاطرنشان کرد: بسیج محدود به یک مجموعه اداری نیست بلکه جریان یک تفکر انقلابی است که در کشور و بین مردم انقلابی جریان دارد مردمی که عاشق موفقیت های انقلاب و رهایی مسلمین و قدس از چنگال صهیونیست ها و حفظ خط ائمه معصوم(ع) است هستند

بسیج تسهیل کننده، پشتیبانی کننده و پرچمدار مبارزه با نفوذ فرهنگی دشمن است

سردار سلیمانی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در جمع دانشجویان گفت: آتش به اختیار رهبر انقلاب به این معنی است که اگر در مراکز فرهنگی کشور اختلالی مشاهده شد نباید منتظر تصمیم مرکز ماند بلکه باید راه های نفوذ فرهنگی دشمن مسدود شود چراکه خطر توسعه نفوذ فرهنگی دشمن در کشور را به دنبال خواهد داشت و این نفوذ فرهنگی مانع تحقق اهداف توسعه انقلاب اسلامی می شود.

وی مدرن‌ترین نظام سیاسی دنیا را مردم سالاری دینی جمهوری اسلامی ایران نام برد و افزود: بدون تردید الگوی مکتب سیاسی جمهوری اسلامی را می توان به عنوان موفق ترین و بروزترین مکتب سیاسی دنیا دانست چراکه انتخابات کشور با وجود سم پاشی و تبلیغات گسترده دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی با حضور و مشارکت حداکثری حدود 74 درصدی مردم ایران برگزار می شود.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه مکتب دفاعی و امنیتی موفق نظام جمهوری اسلامی با مدیریت الهی ولایت فقیه به مختصات مردم سالاری دینی و جکومت اسلامی توجه دقیق دارد خاطرنشان کرد: دهه 60 دهه موفقیت های بزرگ انقلاب اسلامی بود زیرا استقرار و تثبیت نظام جمهوری اسلامی و خلق مکتب دفاعی انقلاب و دوران دفاع مقدس در این دهه شکل گرفت.

 دلیل موفق نشدن مکتب اقتصادی کشور نداشتن انگیزه، اراده و روحیه خودباوری است

وی دلیل موفق نشدن مکتب اقتصادی کشور را نداشتن انگیزه، اراده و روحیه خودباوری که حاصل تفکر لیبرالی است بیان کرد و افزود: در برهه ای از زمان حزب کارگزاران توسعه اقتصادی کشور را بر مبنا و الگوی بانک جهانی قرار دادند که متاسفانه با گذشت چندین دهه هنوز اقتصاد کشورمان یا متاثر از آن مدل است و یا در همان مسیر حرکت می کند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه در مدل توسعه بر مبنای بانک جهانی رفع محرومیت معنا ندارد و موجب افزایش فاصله طبقاتی و اشرافی گری می شود، خاطرنشان کرد: برخی از آقایان که سالها قبل حزب کارگزاران را حزب لیبرال مسلمان خوانده بود امروز اعتقاد دارد که توسعه اجتناب ناپذیر است و محرومین به ناچار زیر چرخ توسعه له خواهند شد و امروز پس از گذشت 38 سال از عمر انقلاب اسلامی وجود خانواده های محروم و کپر نشین در برخی نقاط کشور، وجود همین تفکر غربگرا است.

سپاه محکم‌تر از قبل پای آرمان‌های انقلاب ایستاده است

وی با تاکید بر اینکه مدل توسعه اقتصادی غربگرا با تبعیض و افزایش فاصله طبقاتی متناسب با ارزشها و آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل و تدابیر رهبر معظم انقلاب نیست خاطرنشان کرد: ورود سرمایه گذار خارجی با ورود پیمانکار خارجی متفاوت است و با ورود سرمایه گذار خارجی از ظرفیت های داخلی کشور بکارگیری شده و مجری طرح های اقتصادی، داخلی باشد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان خاطرنشان کرد: امروز نمی توان در مقابل عده ای نوکیسه که به بیت المال دست درازی می کنند بی تفاوت بود و کسانی که تلاش می کنند تا سپاه را از عرصه خارج کنند بدانندسپاه ذره ای از آرمان های انقلاب عقب نشینی نخواهد کرد و در همه عرصه ها محکم تر از قبل از آرمانهای انقلاب حفاظت خواهد کرد.

فرمانده سابق ناحیه شاهین شهر و میمه در ابتدای مراسم با تبریک ولادت کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی(ع) گزارشی از عملکرد این ناحیه در مدت بیست و پنج ماه گذشته ارائه کرد.

در ادامه مراسم از زحمات سرهنگ دوم پاسدار سیدعلی مشیر صدری قدردانی و طی حکمی از سوی فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان سرهنگ دوم پاسدار سید احمد قریشی به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه شهرستان شاهین شهر و میمه معرفی شد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.