۱۸:۱۵ - جمعه ۱۹ خرداد ۱۳۹۶

فرمانده انتظامی شاهین شهر و میمه:

سارق منازل شاهین شهر به همراه طلاهای مسروقه به دام پلیس افتاد

سرهنگ مختاری از شناسایی و دستگیری یک سارق حرفه ای منازل شهروندان شاهین شهری خبر داد و گفت: در بازرسی از مخفیگاه این سارق 800 میلیون ریال طلای مسروقه نیز کشف شد.

به گزارش شاهین پرس، فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از شناسایی و دستگیری یک سارق حرفه ای منزل و کشف 800 میلیون ریال طلای مسروقه خبر داد و گفت: با اعلام وقوع چندین مورد سرقت از منازل شهروندان شاهین شهری کار شناسایی و دستگیری عامل و یا عوامل این سرقت ها در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت .

سرهنگ رجبعلی مختاری اضافه کرد: یک تیم از ماموران تجسس پلیس آگاهی شاهین شهر به بررسی موضوع پرداخته و سارق را که ساکن یکی از استان های کشور بود شناسایی کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران آگاهی و زبده پلیس پس از هماهنگی با مقام قضائی و کسب نیابت به مخفیگاه سارق اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه او را دستگیر کردند

وی از کشف و ضبط 800 میلیون ریال طلای مسروقه در بازرسی از مخفیگاه این سارق خبر داد و افزود: طلاهای مسروقه به همراه سارق به مراجع قضایی تحویل داده شد.

سرهنگ مختاری از شهروندان خواست، منازل خود را به تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مانند نرده، دزدگیر و … مجهز کرده و از نگهداری طلا و وجوه نقد در منازل خود خودداری کنند و در صورت مشاهد افراد مشکوک در حوالی محل زندگی موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.