۰۸:۳۱ - پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶

نماینده شاهین‌شهر، میمه:

حادثه تروریستی تهران دستاورد سفر ترامپ به منطقه است

حاجی دلیگانی گفت: ممکن است بر روی کلیپی که از تروریست‌ها در فضای مجازی پخش شده است صدا گذاشته شده باشد تا هویت اصلی آنها شناسایی نشود، لذا نمی‌شود از روی یک صوت هویت و اصالت آنها را مشخص کرد.

به گزارش شاهین پرس، نماینده شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس با اشاره به حادثه تروریستی تهران، این حادثه را دستاورد سفر ترامپ به منطقه بیان کرد و گفت: حمایت امریکا از عربستان و دیگر کشورهای منطقه سبب این فاجعه در کشورهای ما شده است و در واقع ترامپ منافع اقتصادی خود را از عربستان و دادن نقشه راه به دست تروریست‌های منطقه برد.

حسینعلی حاجی دلیگانی در واکنش به این حمله تروریستی خاطرنشان کرد: بخش دفاعی و امنیتی ایران بزودی چنان فریادی بر سر اندک باقی مانده داعش و تروریست‌های منطقه خواهند زد که چاره ای جز حذف شدن و به زباله دان تاریخ پیوستن نداشه باشند.

وی با اشاره به شرح حادثه تروریستی در دفترکارش گفت: ساعت 8:30 صبح در دفتر جلسه‌ای با اعضای دفتر داشتیم که زمانیکه صحن علنی مجلس آغاز شد بنده دفتر را ترک کرده و سایر افراد برای مطالعات بیشتر در اتاق باقی ماندند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: زمانی که تروریست ها اقدام به تیراندازی و ایجاد سر و صدا کرده بودند به حاضران در اتاق‌ها اعلام می‌شود که به درون اتاق‌ها رفته و در را ببندند که مزدوران قفل در اتاق را با شلیک گلوله می‌شکند و از سه نفر فرد حاضر در دفتر دو نفر آنها را شهید می‌کنند و به سراغ سایر اتاق‌ها می‌روند.

ممكن است روی كليپ پخش‌شده از تروريست‌ها صدا گذاشته باشند

وی با اشاره به کلیپی که از سوی داعش در فضای مجازی منتشرشده تصریح کرد: ممکن است بر روی کلیپی که از تروریست‌ها در فضای مجازی پخش شده است صدا گذاشته شده باشد تا هویت اصلی آنها شناسایی نشود، لذا نمی‌شود از روی یک صوت هویت و اصالت آنها را تشخیص داد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی به انتخابات پرشور ایران و برگزاری باشکوه مراسم بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) از سوی مردم اشاره کرد و افزود: ما تجربه این را داریم که هر زمان مردم ایران در سطح جهان هنرنمایی کردند دشمنان به دنبال این بودند که این شیرینی را به کام مردم تلخ کنند.

نماینده شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس هدف اسکبار و دشمنان منطقه از ایجاد داعش و گروه های تروریستی را ناتوانی مقابله و مواجهه آنها با جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: شکست های مفتضحانه داعش و حامیانش در عراق و سوریه باعث شد برای جبران دست به چنین اقدامات کوری بزنند.

وی به حفظ آرامش و اداره صحن مجلس در کمال خونسردی توسط آقایان پزشکیان و لاریجانی اشاره کرد و افزود: همزمان با وقوع حادثه برخلاف شرایط بیرون مجلس، صحن اصلی مجلس در کمال آرامش کار خود را دنبال کرد و همان موقع که بنده موقعیت سخنرانی داشتم گفتم که این فتنه‌ها زیر سر امریکا و رژیم وابسته به آن یعنی آل سعود است.

حاجی دلیگانی با اشاره به شهادت رسیدن دو نفر از اعضای دفتر خود در این حادثه تروریستی گفت: علی جواد زارع از رزمندگان بسیجی و جانبازان دفاع مقدس با حدود 53 سال سن مسئولیت دفتر بنده را برعهده داشت که در این حادثه تروریستی به همراه حجت الاسلام تقوی جان خود را از دست دادند.

وی اضافه کرد: شهید زارع اهل اسدآباد همدان بود که مدت‌ها در تهران زندگی می‌کرد و بسیار انسان پاسخگو و زرنگی بودند که همیشه با روی خوش با ارباب رجوع برخورد می‌کردند و همواره دغدغه رسیدگی به مشکلات مردم را داشته و لحظه‌ای را برای خدمت به خلق خدا از دست نمی‌داد.

نماینده ادوار نهم و دهم مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیگر عضو دفترش که در این حادثه جان خود را از دست داد گفت: حجت الاسلام سید مهدی تقوی یک روحانی باعلم بود که فعالیت های قرآنی داشت و از حدود چهار ماه قبل تا کنون از سمت جهاد دانشگاهی در دفتر اینجانب مشغول به فعالیت شده بود.

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.