۱۸:۰۰ - جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۶

آماده‌سازی بسته‌های افطاری سالگرد ارتحال امام به میزبانی اصفهان+تصویر

به مناسبت قرار گرفتن سالگرد ارتحال امام در ماه مبارک رمضان، ستاد ارتحال امام خمینی وظیفه آماده کردن بسته‌های افطاری را به اصفهان واگذار کرد.

به گزارش شاهین پرس، در نخستین سالی که فراغ بنیان‌گذار انقلاب اسلامی در ماه رمضان واقع شده است، ستاد ارتحال امام (ره) در حال برنامه‌ریزی برای میزبانی از مردم در روز ارتحال است.

بر همین اساس وظیفه تهیه افطاری مردم روز‌ه‌داری که در فراغ امام راحل حضور پیدا می‌کنند به اصفهان واگذار شده است و با همکاری شرکت سفیر نور جنت و کارخانه نامی‌نو بسته‌بندی اطعام از چند روز پیش در اصفهان آغاز شد.

علیخانی رئیس هیأت مدیره کارخانه نامی‌نو در این باره اظهار کرد: حدود 220 نفر کارگر از ساعت 7 صبح تا 7 شب مشغول به بسته‌بندی هستند و پس از این ساعت نیز شیفت بعدی مستقر می‌شوند که حدود 200 نفر هستند.

وی افزود: باتوجه به اینکه به تعداد کافی پرسنل در کارخانه و همچنین امکان اشتغال برای آن‌ها به علاوه فضای کافی وجود داشت، این مقوله به کارخانه ما واگذار شد.

رئیس هیأت مدیره کارخانه نامی‌نو تصریح کرد: در همین راستا پیشنهاد شد که این کار را شرکت ما انجام دهد و آغاز کار از ششم خرداد کلید خورد و از زمانی که تمامی محصولات برای بسته بندی آمد، از 4 روز پیش کار بسته بندی آغاز شد و تا شنبه به پایان خواهد رسید.

وظیفه حمل بسته‌ها به تهران برعهده شرکت حمل و نقل یخچال‌داران اصفهان است که احسان محمدی مدیر این شرکت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این باره اظهار کرد: تعداد 34 تا 36 ماشین یخچال‌دار بر اساس آنچه تاکنون به ما اعلام کرده‌اند در نظر گرفته شده است.

وی افزود: این ماشین‌ها پس از بارگیری و پلمپ شدن روشن می‌مانند تا بسته‌های آماده شده در آن‌ها سالم بماند و روز شنبه به سمت تهران می‌روند تا یکشنبه در مرقد امام آماده توزیع باشد.

مدیر حمل و نقل یخچال‌داران اصفهان تأکید کرد: شرایط حمل این بار متفاوت‌تر از تمامی بارهایی است که در طی این مدت فعالیت با آن مواجه بودیم و برای انتقال این بار به تهران به اضافه راننده کامیون‌ها چند نفر همراه و یک مکانیک نیز در نظر گرفته شده است که جمعاً حدود 45 نفر در حمل این بار به تهران درگیر می‌شوند.

اصغر کیانی نماینده شرکت سفیر نور جنت مسؤول تهیه مواد اولیه بسته‌بندی‌ها به خبرنگار فارس گفت: این پروژه باتوجه به اینکه برای نخستین بار در کشور انجام می‌شد، شرایط خاص خود را داشت.

وی افزود: از 13 روز پیش درگیر این پروژه بودیم و تا زمانی که مواد اولیه بسته‌ها آماده نمی‌شد، اساساً کار متوقف بود که با توجه به تعداد زیاد بسته‌ها تهیه مواد اولیه آن‌ها پروسه‌ای زمان‌بر بود.

نماینده شرکت سفیر نور جنت که وظیفه تهیه محتویات بسته‌ها را به عهده داشت، در مورد محتویات بسته‌ها اذعان کرد: هر بسته شامل خرما، گردو، چای، حلوارده، کیک، آبمیوه، نان، کتلت، خیارشور، گوجه، ماست، سس و آبلیمو است.

امیررضا ثابت مدیرعامل کارخانه نامی‌نو نیز در پایان گفت: از 7 واحد تولیدی کارخانجات‌مان نیروها را از شیفت 8 ساعته به 12 ساعته تبدیل کردیم تا از سریز کارگران بتوانیم در بسته‌بندی این محصولات استفاده کنیم.

انتهای پیام/ فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.