۱۷:۱۰ - چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۶

در نگارخانه آفتاب شاهین شهر؛

هنرمندان جوان فتح خرمشهر را به تصویر کشیدند/ عکس

همزمان با سی و پنجمین سالروز آزادسازی خرمشهر جمعی از هنرمندان جوان شاهین شهری در نگارخانه آفتاب این شهر ورکشاپ نقاشی و خوشنویسی برگزار و حماسه فتح خرمشهر را با الهام از عکس‌های هشت سال دفاع مقدس به تصویر کشیدند.

به گزارش شاهین پرس، جمعی از اساتید و هنرآموزان نقاشی و خوشنویسی شاهین شهر به مناسبت حماسه سوم خرداد ماه در نگارخانه آفتاب، حماسه فتح خرمشهر را با الهام از عکس‌های هشت سال دفاع مقدس به تصویر کشیدند.

ورکشاب نقاشی و خوشنویسی  پیش از ظهر امروز با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و سازمان فرهنگی ورزشی تفریحی شاهین شهر و با حضور جمعی از مسئولان شهرستان در نگارخانه آفتاب این شهر برگزار شد و هنرمندان جوان با به تصویر کشیدن حماسه آزادسازی خرمشهر یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

بخشدار بخش مرکزی شهرستان در بازدید از آثار هنرمندان گفت: “فتح خرمشهر شهر لاله های خونین تنها فتح خاک نیست، بلکه فتح ارزش های اسلامی است که در یک جنگ نابرابر با یاری خدا و بدست رزمندگان دلاور ایران فتح شد و در تاریخ ایران اسلامی از اهمیت ویژه ای برخوردار است”.

محمود کیانی با بیان اینکه سوم خرداد یک حماسه ملی است؛ تاکید کرد: اگر حضور ملت در جبهه های دفاع مقدس نبود، نه حماسه آن پیروزی تحقق می یافت و نه حماسه حضور مردم در جشن پس از پیروزی. بنابراین به حق می توان گفت پاسداشت فتح خرمشهر در گرو پاسداشت حضور مردمی در همه صحنه ها است.

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به شرکت کنندگان در این ورکشاپ لوح سپاس و گواهی شرکت در کارگاه و به دو اثر برتر خوشنویسی و نقاشی (هرکدام یک اثر) جوایزی اهدا کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.