۱۸:۱۸ - دوشنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۶

به مناسبت گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر؛

پیشکسوتان جهاد و شهادت شاهین شهر به همایش ورزشی الی بیت المقدس اعزام شدند/تصاویر

بیش از 80 نفر از پیشکسوتان جهاد و شهادت شاهین شهر عصر امروز با دو دستگاه اتوبوس به همایش ورزشی الی بیت المقدس اعزام شدند.

به گزارش شاهین پرس، جمعی از پیشکسوتان جهاد و شهادت شهرستان شاهین شهر و میمه بعدازظهر دیروز به همایش ورزشی الی بیت المقدس اعزام شدند.

مسئول کانون بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت شهرستان شاهین شهر و میمه با اعلام این خبر گفت: اداره بازنشستگان نیروهای مسلح استان اصفهان به مناسبت گرامیداشت سوم خردادماه سالروز آزاد سازی خرمشهر اقدام به برگزاری همایش ورزشی الی بیت المقدس با حضور رزمندگان عملیات بیت المقدس استان اصفهان کرده است.

ولی الله ملکیان با بیان اینکه 80 نفر از پیشکسوتان جهاد و شهادت شاهین شهر با دو دستگاه اتوبوس به این همایش اعزام می شوند اضافه کرد: این همایش به منظور زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس بویژه عملیات آزادسازی خرمشهر و با حضور یکهزارو 200 رزمنده این عملیات و پییشکسوتان جهاد و شهادت استان اصفهان، در شهر چادگان برگزار می شود.

وی افزود: پیشکسوتان جهاد و شهادت به نمایندگی از رزمندگان عملیات غرور آفرین فتح خرمشهر در این همایش یکروزه شرکت کرده و تجلی عملیات بیت المقدس را متبلور می کنند.

پیاده روی پنج کیلومتری و قایق سواری از جمله برنامه های این همایش یکروزه خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.