۲۱:۵۶ - دوشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۲

طی حکمی

شهردار ناحیه 2 منصوب شد

بر اساس حکمی که از سوی سرپرست شهرداری شاهین شهر صادر شد ، رضا واعظ مقدم به سمت شهردار ناحیه 2 منصوب شد .

thumbnail (3)    بر اساس حکمی که از سوی سرپرست شهرداری شاهین شهر صادر شد ، رضا واعظ مقدم به سمت شهردار ناحیه 2 منصوب شد .

به گزارش شاهین نا، صبح امروز جلسه معارفه ای به منظور در سالن جلسات شهرداری برگزار شد و حسین امیری سرپرست شهرداری شاهین شهر با اشاره به اهمیت ویژه حوزه شهرسازی گفت : شهرسازی در واقع چشم شهرداری است زیرا بیشترین سطح تماس با ارباب رجوع را دارد و باید به صورت یک سازمان شفاف و سالم به مردم خدمت نماید .

سرپرست شهرداری افزود : همه می دانیم که در بخش شهرسازی با توده ای از مقررات رنگارنگ و گاه متضاد روبه رو هستیم که کار را مشکل می سازد اما چاره ای نداریم و باید براساس کیاست و مدیریت ، مسایل را با نیت کسب رضای خداوند و براساس وجدان پیش ببریم و به مردم صادقانه خدمت نماییم .

وی از پرسنل این حوزه خواست در پاسخ به ارباب رجوع حداکثر حلم و بردباری را به خرج دهند و اگر در تصمیمی به حق رسیدند همان را اجرا نمایند .

حسین امیری همچنین بر سرعت دادن به کار و جلوگیری از اتلاف وقت مردم تأکید نمود و افزود : یادمان باشد که خدمتگزار مردم هستیم و هیچ ارجعیتی بر آنان نداریم .

سپس حمیدرضا مقدسی رئیس شورای اسلامی شهر شاهین شهر با تأکید بر قانون مداری به ایراد سخن پرداخت . وی گفت : اساس امور در شهرداری باید بر مبنای قانون باشد تا حقوق عامه تضمین شود و اجحافی صورت نگیرد .

رئیس شورای شهر در بخش دیگری از سخنان خود افزود : حسن خلق و قول حسن را در وجود خود نهادینه کنید تا به عنوان یک کارگزار در حکومت اسلامی مرهون رحمت خداوند قرار گرفته و به توانید به مردم بهره مناسب بدهید .

حمیدرضا مقدسی آنگاه به ذکر مواردی از اشکالات موجود در حوزه شهرسازی پرداخت و گفت : به نظرم با مطالعه دقیق دستورالعمل های اجرایی در تصمیم گیری ها با کاهش اشکالات مواجه خواهیم شد و سرگردانی مردم در این حوزه کمتر خواهد شد .

وی ظرفیت حوزه شهرسازی شاهین شهر را بیش از توان موجود دانست و اظهار امیدواری نمود که با ایجاد شهرداری ناحیه 2 خدمات این واحد به سامان لازم برسد .

در پایان این مراسم واعظ مقدم نیز ضمن تقدیر از اعتماد مسؤولان گفت : از این که توفیق همکاری در این جایگاه و خدمتگزاری به شهروندان شاهین شهر نصیبم شد ، خدا را شاکرم و امیدوارم با بستر مناسبی که برای ارتقای توسعه شهری توسط شهرداری شاهین شهر ایجاد شده به توانم مؤثر باشیم .

یادآور می گردد : رضا واعظ مقدم کارشناس عمران و کارشناس ارشد زلزله است که مدتی در سمت شهردار تیران بکار اشتغال داشته است .

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.