۱۸:۱۹ - سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶

فرمانده ناحیه مقاومت شاهین شهر و میمه:

چشم طمع دشمنان به انتخابات ایران اسلامی/ برقراری امنیت مهمترین مولفه ایران اسلامی است/ در برابر ایجاد کنندگان ناامنی اشداء الکفارهستیم

سرهنگ مشیرصدری با بیان اینکه امنیت یکی از مهمترین مولفه های ایران اسلامی است، گفت: امروز دشمنان به این انتخابات چشم دوخته اند تا در کشور ناامنی و تشنج ایجاد کنند که به لطف و یاری خدا تاکنون ناموفق بوده و فضای کشور فضایی بدور از تشنج و آشوب است.

به گزارش شاهین پرس، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شاهین شهر و میمه در گفتگوی اختصاصی با این پایگاه خبری ضمن تبریک ایام ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج)، دو انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را بسیار با اهمیت ذکر کرد و با یادآوری مشارکت بیش از 85 درصدی مردم ایران در انتخابات چهارمین دوره ریاست جمهوری در سال 64 گفت: ملت ایران در طول 38 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی همواره در همه عرصه ها حضور موثر و چشمگیری داشته اند و این میزان حضور در کمتر کشوری دیده می شود.

سرهنگ دوم پاسدار سیدعلی مشیرصدری تصریح کرد: با توجه به شرایط خاص منطقه و بین الملل و فضای حاکم بر کشورحضور حداکثری مردم در انتخابات تاثیر بسزایی در صحنه های مختلف بین المللی می تواند داشته باشد و مردم ما باید به این مسئله توجه کنند که هر رأی آنها نقش موثری در سرنوشت کشور دارد.

وی با اشاره به شاخصه های انتخاب فرد اصلح از دیدگاه رهبرمعظم انقلاب اظهار کرد: یکی از دلایل اهمیت انتخابات سال 96، انتخاب فرد اصلح از بین کاندیداها است.

افزایش اقتدار جمهوری اسلامی محور فعالیت های سپاه است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه محور اصلی فعالیت های مجموعه سپاه را افزایش اقتدار نظام بیان کرد و افزود: برگزاری انتخابات با حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی وانتخاب صحیح و با بصیرت براساس منویات رهبرمعظم انقلاب و چارچوب قانون اساسی که موجب تقویت اقتدار ملی و آبروی نظام در مجامع بین المللی می شود همواره مورد تاکید است.

وی با بیان اینکه هیچ توصیه ای به مردم برای رأی دادن به شخص خاص یا جناحی ندارم  تاکید کرد: انتخاب مردم باید با آگاهی و بصیرت لازم و نگاه به آینده کشور و اصلاح شرایط موجود باشد و منتخب مردم نیز رئیس جمهور همه ملت ایران باید به حفظ و تقویت اقتدار نظام کمک کرده و یاور مردم محروم باشد.

سرهنگ مشیرصدری در پاسخ به این سوال که مهمترین اولویت رئیس جمهور آینده باید چه مسئله ای باشد گفت: ملت ایران در همه فراز و نشیب های انقلاب، از به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی تا هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن همواره با تقدیم جان و مال خود ثابت کرده اند که پشتیبان نظام اسلامی هستند و هر زمان که انقلاب اسلامی و رهبری معظم نیاز داشته با حضوری پرشور وارد شده اند بنابراین منتخب مردم نیز باید به فکر رفع دغدغه ها و مشکلات این مردم باشند.

امروز مهمترین مشکل و دغدغه مردم، اشتغال و معیشت است

وی اشتغال و معیشت را مهمترین مشکل و دغدغه مردم دانست و خاطرنشان کرد: منتخب مردم که با پشتوانه حضور حداکثری مردم انتخاب می شود باید برای رفع مشکلات معیشتی جامعه، اشتغال جوانان، مطالبات رهبر انقلاب و تحقق اقتصاد مقاومتی برنامه داشته باشد و با عمل به وعده های انتخاباتی خود دغدغه های مردم و رهبر انقلاب را کاهش دهد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه خدمت به مردم را مهمترین تاکید رهبر انقلاب به مسئولان بیان کرد و افزود: رهبر انقلاب در طول سالهایی که سکانداری انقلاب اسلامی  را برعهده داشته اند بالغ بر هشت هزار و 500 مورد در بیانات، صدور احکام  و نوشتار خود خطاب به مسئولان نظام، خدمت به مردم را مورد تاکید قرار داده اند.

وی اضافه کرد: رئیس جمهوری می تواند محبوب و مورد اقبال همه مردم قرار بگیرد که به معنای واقعی خدمت به مردم را سرلوحه کارهای خود قرار دهد.

اولویت رئیس جمهور منتخب باید رسیدگی به مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی باشد

سرهنگ مشیرصدری با تاکید بر اینکه در انتخاب اصلح باید به ملاک ها و شاخصه های اصلح از دیدگاه رهبر انقلاب توجه کنیم تصریح کرد: رهبر انقلاب بر اساس اخبار و اطلاعات دقیقی که توسط مسئولان دریافت می کنند در بیانات خود شاخصه ها و مبناهایی را تعیین می کنند که نیازمندیهای همه امور را در بر می گیرد.

وی اولویت اول امروز جامعه را رسیدگی به مشکلات اقتصادی و دغدغه های فرهنگی اجتماعی بیان کرد و افزود: امروز مردم جامعه ما علاوه بر مشکلات اقتصادی از افزایش آمار طلاق، اعتیاد، رفتارهای نابهنجار و حاشیه نشینی و … رنج می برند که در کنار دیگر مولفه ها بخش زیادی از این آسیب‌های فرهنگی اجتماعی با مسائل اقتصادی گره خورده است که داشتن اشتغال، کسب و کار و درآمد و امنیت شغلی بسیاری از معضلات اجتماعی را کاهش خواهد داد.

در برابر دشمنانی که قصد ایجاد تنش و آشوب و به مخاطره انداختن امنیت مردم را داشته باشند اشداءالکفار هستیم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه امنیت را یکی از مهمترین مولفه های ایران اسلامی بیان کرد و افزود: کشور جمهوری اسلامی ایران با وجود عناصر تروریستی که موجب ناامنی و مشکلات متعدد در کشورهای پیرامون شده اند بواسطه رهبری های داهیانه حضرت آقا، اقتدار نیروهای مسلح و پشتیبانی و حضور پررنگ ملت ایران در صحنه های مختلف، امن ترین کشور در منطقه غرب آسیا است.

وی افزود: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران، همواره در طول 38 سال گذشته درتلاش برای مقابله با اراده ملت ایران از روش‎‎های مختلف بوده اند و امروز نیز به این انتخابات چشم دوخته اند تا در کشور ناامنی و تشنج ایجاد کنند که به لطف و یاری خدا تاکنون ناموفق بوده و فضای کشور فضایی بدور از تشنج و آشوب است.

سرهنگ مشیرصدری تاکید کرد: دشمنان بدانند همه نیروهای مسلح و نیروهای امنیتی و بسیج قهرمان قاطعانه با هر شخص و جریانی که قصد ایجاد کوچکترین ناآمنی در کشور را داشته باشد با جدیت و قاطعانه برخورد خواهند کرد و در برابر ناامنی و ایجاد کنندگان ناآمنی اشداء الکفارهستیم و افرادی که فکری در سر دارند بدانند نیروهای بسیج در همه عرصه ها برای ایجاد امنیت حضورپررنگ دارد و با ناامنی ها برخورد می کند و البته در برابر مردم عزیزمان رحماء بینهم خالصانه و خاضعانه در خدمت گزاری کم نمی گذاریم.

اراده مردم ایران در هرجایی می تواند دشمن را به زانو درآورد

وی افزود: همانگونه که حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب بارها در بیانات خود بر جمله «ما می توانیم» تاکید کرده اند ما نیز اعتقاد داریم ملت ایران در طول تاریخ انقلاب سخترین مشکلات را با اراده خود حل کرده اند جوانان با ایمان و دانشمند کشورمان ثابت کرده اند که در هرجایی یک ایرانی در چارچوب قانون تصمیم به فعالیت گرفته مقتدرانه وارد و موفق شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه  با بیان اینکه اراده ایرانی همیشه حرف اول را می زند تصریح کرد: کشور ما قبل از پیروزی انقلاب رتبه 52 را در تولیدعلم داشته در حالیکه امروز در رتبه 14 قراردارد به این معنی که اگر مسئولان کشور به مردم اعتماد کرده فضا را در اختیار آنها قرار داده و شرایط را فراهم و دغدغه هایشان را کاهش دهند این مردم بهترین مردم دنیا و اراده و توان آنها در هرعرصه ای حرف اول را می زند.

وی با بیان اینکه ما نباید توان جوانان دانشجو، صنعتگر را نادیده گرفته و بسوی بیگانگان دست دراز کنیم تاکید کرد: اگر اراده ها و افکار متمرکز شود ایرانی دارای خلاقیت، توانمندی، پتانسیل، پشتکار و نوآوری در هرعرصه ای می تواند گام برداشته با تولید قدرت در مجامع بین المللی به عنوان کشور اسلامی حرف اول را زده و موفق شود.

اراده و اعتماد مردم و مسئولان در هرجایی می تواند دشمن را شکست داده و به زانو در آورد

سرهنگ مشیر صدری اضافه کرد: هرگاه با توسل به ائمه معصومین(ع) و نگاه اسلامی و تفکر انقلابی و جهادی وارد شدیم به دنیا ثابت کردیم که می توانیم و با این نگاه به مسیر وافق آینده قطعا دنیا در برابر اراده ایران زانو خواهد زد اما درغیر اینصورت دنیا در مقابل ما کوتاه نیامده و موضع خواهد گرفت و حتی ممکن است از موضع قدرتمندانه و برتری نگاه کند و این شعار نیست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه تاکید کرد: اراده مردم و حمایت مسئولان از ایده های جدید جوانان با دراختیار قرار دادن ظرفیت ها، تعالی و پیشرفت کشور را رقم زده و باعث سربلندی وعزت کشور خواهد شد.

خدمتگزار مردم در شوراهای اسلامی باید تعهد و تخصص را باهم داشته باشد

وی در ادامه با اشاره به انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا خاطرنشان کرد: در انتخابات شوراهای اسلامی مردم باید به سمت افرادی بروند که حرف و عمل آنها در خدمتگزاری یکی است و بی منت و دلسوزانه برای مردم و نظام اسلامی کار می کنند.

سرهنگ مشیرصدری با بیان اینکه در انتخابات شوراهای اسلامی باید تعهد و تخصص را باهم در نظر گرفت افزود: کاندیدای اصلح باید در کنار تعهد، تخصص و نگاه اسلامی داشته باشد و مسئولیت را برای خدمت به مردم قبول کند نه افرادی که شعار را مقدمه گرفتن مسئولیت برای خود قرار می دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.