۱۵:۳۰ - جمعه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶

امام جمعه موقت شهر وزوان:

انتخابات نباید وسیله تفرقه در جامعه باشد/ دشمن از مشارکت مردم در انتخابات می ترسد

حجت الاسلام خیری تفرقه را بدتر از شرک به خدا بیان کرد و گفت: انتخابات نباید وسیله ای برای تفرقه در جامعه باشد باید فردی را انتخاب کنیم که با رهبر انقلاب سازگار و همراه تر باشد.

به گزارش شاهین پرس، امام جمعه موقت شهر وزوان در خطبه های نماز جمعه این هفته با توصیه به رعایت تقوای الهی گفت:  تقوای سیاسی اجتماعی یکی از مفاهیم مطرح شده از سوی رهبر انقلاب است که متاسفانه علما و خطیبان به خوبی به آن نپرداخته و در جامعه نیز مورد توجه قرار نگرفت.

حجت الاسلام و المسلمین حاج حسن خیری تقوای اجتماعی را از تقوای فردی بالاتر دانست و اظهار کرد: همه ما باید نسبت به سرنوشت جامعه خود حساسیت داشته و احساس مسئولیت کنیم چرا که به فرموده رسول اکرم(ص) جامعه همانند یک کشتی است که هرکسی نمی تواند تصمیم بگیرد گوشه ای از کشتی را سوراخ کند زیرا منجر به غرق شدن همه کشتی می شود.

وی با تاکید بر نیاز جامعه به آرامش و با بیان اینکه همه وظیفه دارند مراقبت کرده و به کشتیبان کمک کنند تا کشتی به آسانی از گرداب عبور کند خاطرنشان کرد: همه ما در سرنوشت جامعه مسئول هستیم و باید در انتخابات تلاش کنیم تا فرد اصلح انتخاب شود.

خطیب موقت نماز جمعه شهر وزوان با استناد به احادیثی تفرقه را از شرک بدتر دانست و با بیان اینکه انتخابات نباید وسیله ای برای تفرقه در جامعه باشد خاطرنشان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب حضور در انتخابات باید زمینه ارتقاء امنیت ملی را فراهم کند زیرا دشمن از حضور مردم در پای صندوق های رأی می ترسد.

وی با بیان اینکه در انتخابات باید تلاش کنیم تا فردی اصلح و همراه با رهبر انقلاب انتخاب شود خاطرنشان کرد: یکی از اهداف اصلی و شاخص انتخابات تقویت نظام است باید کاری کنیم تا نظام تقویت تقویت شود و ببینیم چه کسی با رهبر انقلاب سازگارتر و همراه تر است زیرا تقویت نظام به تقویت و حمایت از رهبر انقلاب است.

حجت الاسلام خیری مهمترین شاخصه انقلابی بودن را تلاش برای تقویت نظام، پاسداری از خون شهدا و ارزشهای انقلاب و ارتقاء امنیت ملی بیان کرد و افزود: انتخابات شوراهای اسلامی دارای اهمیت بالایی است و افرادی باید انتخاب شوند که رفع مشکلات شهروندان و توسعه شهری از دغدغه های اصلی آنان باشد.

وی با تبریک و گرامیداشت اعیاد شعبانیه انتظار فرج حضرت ولی عصر(عج) را برترین اعمال و عبادت بیان کرد و افزود: بلوغ حقیقی دنیا در فرج و ظهور امام زمان(عج) است که امیدواریم هرچه زودتر زمینه های رسیدن به این بلوغ واقعی دنیا فراهم شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.