۱۳:۵۸ - پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶

نماینده شاهین شهر و میمه:

مردم از وعده‌های توخالی خسته‌اند/ چطور از مدیران دوتابعیتی توقع رفع مشکلات جامعه را دارید؟

حاجی دلیگانی تصریح کرد: جامعه از دورویی‌ها و مطالبی که گفته‌شده و عملیاتی نشده، خسته شده‌اند.

به گزارش شاهین پرس، عضو فراکسیون ولایت مجلس شورای اسلامی در نشست بصیرت افزایی در جمع مردم اصفهان با اشاره به مسئله نفوذ اظهار کرد: این کلمه کلیدواژه‌ای بوده که رهبر معظم انقلاب بارها به آن اشاره فرموده‌ و این تکرارها یعنی مردم و مسئولان باید نسبت به آن هوشیار باشند.

حسینعلی حاجی دلیگانی با اشاره به طرح تحقیق و تفحص مجلس در مورد دو تابعیتی‌ها، گفت: زمانی که این طرح به اتمام رسید لیست مدیران دو تابعیتی را منتشر می‌کنیم تا مردم بدانند چه کسانی دارای گرین کارت هستند؛ چطور با حضور این مدیران توقع حل شدن مشکلات جامعه وجود دارد.

وی با اظهار اینکه نفوذ را نباید فقط در قالب جاسوس متصور باشید، تصریح کرد: خطری که وجود دارد نفوذ در سطح تصمیم سازان جامعه است، شرایطی برای یک وزیر یا مسئول ایجاد می‌کنند تا تصمیمی خلاف بر مصالح نظام بگیرد و خود او نیز متوجه نباشد.

عضو فراکسیون ولایت مجلس شورای اسلامی با تأکید اینکه این‌گونه مسئولان نمی‌توانند بر ملاک انقلاب محاسبات خود را انجام دهند، گفت: متاسفانه به خاطر برخی از دروغ‌هایی که گفته می‌شود مردم نسبت به برخی از مسئولان بی‌اعتماد شده‌اند.

حاجی دلیگانی، با اشاره به طرح جنجال برانگیزی که بر اساس آن اگر فردی در مراسم سخنرانی سؤالی بپرسد و این سؤال موجب جلب‌توجه شود، به 6 ماه تا 2 سال حبس محکوم می‌شد، گفت: رئیس فراکسیون امید اولین کسی بود که آن را امضا کرد.

وی با اظهار اینکه انتخابات پیش رو یک انتخابات سرنوشت‌ساز است، تصریح کرد: باید در حوزه روشنگری برای آحاد جامعه قیام کنیم، جامعه از دورویی‌ها و مطالبی که گفته‌شده و عملیاتی نشده، خسته شده‌است.

عضو فراکسیون ولایت مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار نقشه‌های زیادی کشیده‌ تا کشور انقلابی ما را به کشوری اقماری تبدیل کنند، گفت: برجام اولین گام از 6 گامی  بود که آمریکایی ها در زمینه طرح اقماری کردن ایران از سال 1997  در دستور کاردارند.

حاجی دلیگانی با اشاره به صحبتی از طیب نیا وزیر امور اقتصاد و دارایی، اظهار کرد: این شخص گفته و درواقع با این کار دولت را ورشکست کرده است.

وی بابیان اینکه در سال 92، 400 هزار میلیارد تومان در دست مردم نقدینگی وجود داشت، گفت: میزان رشد نقدینگی در دولت یازدهم 3 برابر شده و این وضعیت خطرناکی را برای اقتصاد کشور به وجود می‌آورد.

عضو فراکسیون ولایت مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع حقوق‌های نجومی، اظهار کرد: باید تحقیقات به صورتی انجام می‌گرفت تا این مسئله ریشه‌یابی و افراد سرمنشأ آن مشخص می‌شد.

حاجی دلیگانی، با اشاره به قواره‌های نفتی موسوم به IPC، تصریح کرد: 4میلیارد تومان از پول بیت‌المال برای تنظیم 11 صفحه هزینه کردند که خود دولت به وجود 150 ایراد در آن اعتراف کرد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.