۱۶:۲۲ - دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶

دبیر جبهه پایداری:

بحث صالح مقبول در انتخابات یک انحراف است

حجت‌الاسلام آقا تهرانی با بیان اینکه مؤمن بر اساس آموزه‌های دینی و سیر ه اهل‌بیت باید همواره به دنبال شناسایی و معرفی اصلح باشد، گفت: بحث صالح مقبول و اصلح غیرمقوبل نادرست است، ما موظف به معرفی اصلح و یاری او هستیم.

به گزارش شاهین پرس، دبیر جبهه پایداری پیش از ظهر امروز در مدرسه صدر بازار  با توجه به ایام انتخابات ۹۶۶ اظهار کرد: انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران ظرفیت‌ها و قابلیت‌های متفاوت و بالایی دارد که  می‌تواند جهان را در برگیرد.

حجت‌الاسلام مرتضی آقا تهرانی با بیان اینکه اگر امروز شاهدیم چنین پیشرفتی نبوده و نقدهایی هست، باید به عملکرد و کردار خود بنگریم ، به نواقص رفتاری خود توجه کنیم، گفت: مانع اصلی در سر راه پیشرفت جمهوری اسلامی و نظام اسلامی در جهان خود ما هستیم ،صحیح رفتار کردن  گام نخست برای یاری‌کردن خداوند است.

وی تصریح کرد: در انتخابات باید همیشه به دنبال معرفی فرد اصلح باشیم و از یاری‌کردن آن هراسی نداشته باشیم، به تعبیر مرحوم آیت‌الله خوشوقت، اصلح هیچ‌گاه خود پا در میدان نمی‌گذارد ما باید به در خانه او برویم و حمایت کنیم.

حجت‌الاسلام آقا تهرانی با اشاره به بحث اصلح غیر مقبول و صالح مقبولی که عده‌ای از افراد و جریانات مطرح می‌کنند و شرایط را اضطرار می‌خوانند، عنوان کرد: مطرح ساختن صالح مقبول یک انحراف است، سیره  اهل‌بیت به ما گوشزد می‌کنند تحت هر شرایطی به دنبال معرفی اصلح باشید و البته حمایت جدی هم بکنید.

وی تأکید کرد: اگر فرد اصلح را بشناسیم و به دیگران معرفی کنیم و او را یاری‌رسانی، قطعاً مقبولیت هم برای او حاصل می‌شود، همیشه فرمایشات رهبر معظم انقلاب و امام راحل  بر محور اصلح بوده و سخنی از مقبولیت نمی‌کردند .

دبیر جبهه پایداری خاطرنشان کرد: اسلام یک دین حداقلی نیست، سکولار کردن روحانیت و حوزه‌های علمیه و تحمیل تفکر داشتن یک نگاه حداقلی به دین برای دنیای امروز  هدف دشمن است که به انحاء مختلف فعالیت می‌کند.

وی در پایان اذعان کرد: باید روحانیت  و متخصصین دین و درس‌خوانده‌های فقه در وسط میدان باشند و در عرصه‌های مختلفی چون سیاست و اقتصاد فعالانه حضور داشته باشند، دین اسلام چنین دینی است که برای عرصه‌های مختلف برنامه و دستورالعمل دارد.

انتهای پیام/ مباحث

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.