۰۹:۳۸ - دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶

فرمانده انتظامی شاهین شهر و میمه خبر داد:

یک میلیارد و 500 میلیون ریال کالای قاچاق در شاهین شهر کشف شد

سرهنگ مختاري گفت: ماموران گشت انتظامي شهرستان حين گشت زني در شاهین شهر یک محموله کالای قاچاق از یک دستگاه کامیون باری کشف و ضبط کردند.

به گزارش شاهین پرس، فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از کشف یک محموله کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال که در یک انبار دپو شده بود خبر داد و گفت: ماموران گشت انتظامي شهرستان حين گشت زني در شهر به يك دستگاه كاميون باري در حال تخليه بار مشكوك شدند.

سرهنگ رجبعلي مختاري با بیان اينكه محموله اين خودرو لوازم خانگي خارجي بدون مدارك مثبته گمركي بود افزود: پس از هماهنگي قضائي از انبار تخليه بار بازديد به عمل آمد كه تعداد زيادي انواع كالاي قاچاق خارجي شامل انواع ظروف آشپزخانه، پتو و لوازم خانگي و لوازم آرايشي بهداشتي كشف شد.

اين مقام انتظامي ارزش كالاهاي كشف شده را يك ميليارد و 500 ميليون ريال اعلام کرد و افزود: كالاهاي كشف شده شامل 50 عدد ترازوي ديجيتال، 50 بسته ال اي دي، 11 بسته انواع لوازم آرايشي بهداشتي، 20 عدد چادر مسافرتي، 35 بسته وسايل آشپزخانه، 9 بسته رول كاغذ ديواري و 50 عدد دريل برقي است.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با بیان اينكه در اين خصوص يك نفر دستگير و تحويل مراجع قضائي شد خاطر نشان كرد: قاچاق كالا خسارات جبران ناپذيري به بدنه اقتصادي كشور مي زند و موجب ركود و بيكاري جوانان کشور می شود كه از همه مردم تقاضا مي شود هر گونه اخبار در اين خصوص را از طريق تماس با تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.