۱۱:۲۷ - یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶

بر اثر لغزندگی جاده:

واژگونی اتوبوس در شاهین شهر یک کشته و 29 مصدوم برجای گذاشت/ تصاویر

شب گذشته یک دستگاه اتوبوس اسکانیا در محور اصفهان ـ شاهین‌شهر واژگون شد که یک کشته و 29 مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش شاهین پرس،  در پی بارش های بهاری شب گذشته در شاهین شهر که موجب لغزندگی جاده شده بود یک دستگاه اتوبوس اسکانیا در آزادراه معلم حد فاصل پل گرگاب و پل هسا در اثر لغزندگی جاده واژگون شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شاهین شهر با تایید این خبر گفت: شب گذشته بر اثر حادثه واژگونی اتوبوس که منجر به گرفتار شدن تعدادی از مسافران داخل اتوبوس شده بود با تماس شاهدان حادثه با سامانه 125 سازمان آتش نشانی شاهین شهر، آتش نشانان ایستگاه شماره دو بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

سعیداکرم خانی اضافه کرد: در این حادثه یک دستگاه اتوبوس اسکانیا که از اصفهان به مقصد بانه در حرکت بوده بر اثر لغزندگی جاده و ناتوانی راننده در کنترل خودرو، با تابلوی کنار جاده برخورد و در شانه خاکی جاده واژگون می شود و متاسفانه یک نفر از مسافران زیر اتوبوس گرفتار و در دم جان باخته بود، چهار نفر از مسافران مصدوم و در بین صندلیها گرفتار و حبس شده و مابقی سرنشینان نیز قبل از رسیدن نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه با رعایت اصول ایمنی و با استفاده از تجهیزات برش هیدرولیکی مصدومین گرفتار را رها سازی و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند و همزمان با رها سازی مصدومان حادثه تعدادی از ماموران آتش نشانی جسد گرفتار شده زیر اتوبوس نیز را رهاسازی شد.

یادآور می شود همه 29 مصدوم حادثه بعلت وخامت حال به کمک اورژانس شهرستان به مراکز درمانی شهر اصفهان منتقل شدند.

سرهنگ زارع جانشین رئیس پلیس راهور استان که در محل حادثه حضور داشت از ماموران آتش نشانی شاهین شهر که با سرعت عمل و نحوه رهاسازی بسیار خوب مصدومان، موجب کاهش تلفات جانی شده بودند تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.