۱۳:۵۱ - شنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۶

فرمانده انتظامی شاهین شهر و میمه خبر داد:

سارقان سیم برق در شاهین شهر به دام پلیس افتادند

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری دو سارق سیم برق و کابل فشار قوی و کشف مقادیری کابل برق فشار قوی خبر داد.

به گزارش شاهین پرس، فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری دو سارق سیم برق و کابل فشار قوی و کشف بیش از ۹۰۰ متر کابل برق فشار قوی خبر داد.

سرهنگ رجبعلي مختاري با اعلام این خبر گفت: در پي تماس تلفني نگهبان يك شركت صنعتي با مركز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ مبني بر سرقت مقدار زيادي كابل برق فشار قوي از آن شركت و ضرب و شتم وي، بلافاصله ماموارن اداره آگاهی شهرستان وارد عمل شدند.

وي افزود: ماموران اداره آگاهی با شگردهای خاص پلیسی موضوع را در دستور کار قرار داده و موفق شدند يك دستگاه خودروي وانت پيكان و يك خودروي نيسان از سارقان را شناسايي و متوقف کنند.

فرمانده انتظامی شاهین شهر و میمه اضافه کرد: در بازرسي از اين دو خودرو در مجموع ۹۰۰ متر كابل برق فشار قوي به ارزش ۵۰۰ ميليون ريال كشف و دو سارق دستگير و پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي تحويل داده شدند.

سرهنگ مختاری به مالكان اماكن خصوصي و كارگاه ها توصیه کرد: اماكن و كارگاه هاي خود را به تجهيزات ايمني پيشگيري از سرقت مجهز کرده و نگهبانان مطمئن و مورد اعتماد را بكارگيري نمایند و در صورت مشاهده پرسه زني افرادي در حوالي اماكن يا كارگاه ها يا برخورد با هر گونه موارد مشكوك موضوع را در اسرع وقت به پليس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.