۱۷:۱۰ - جمعه ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۶

به مناسبت پانزدهمین سالروز خاکسپاری برگزار شد:

مراسم گرامیداشت شهدای گمنام دانشگاه مالک اشتر شاهین شهر/ تصاویر

پانزدهمین سالروز خاکسپاری پیکرهای پنج تن از شهدای گمنام دفاع مقدس در دانشگاه مالک اشتر شاهین شهر همراه با اقامه نماز جمعه در جوار یادمان این شهدای والامقام برگزار شد.

به گزارش شاهین پرس، نهم اردیبهشت سال 82 روزی ثبت شده در تاریخ دانشگاه صنعتی مالک اشتر شاهین شهر است روزی که پیکرهای پنج تن از شهدای گمنام دفاع مقدس بر دوش جوانان دانشجو و مردم انقلابی شهر تشییع باشکوه شده و در این دانشگاه تدفین شدند.

یادمان شهدای گمنام دانشگاه مال اشتر از اردیبهشت سال 82 تاکنون میعادگاه همیشگی جوانانی است که برای دفاع از حریم عزت و سربلندی و علم آموزی تلاش می کنند شده است.

به همین مناسبت هرساله یادواره این شهدای والامقام در جوار قبور مطهر برگزار و خطبه های نمازجمعه نیز از مصلی نماز جمعه به این مکان منتقل و اقامه می شود.

مراسم گرامیداشت پانزدهمین سالروز تشییع و تدفین شهدای گمنام دانشگاه صنعتی مالک اشتر روز پنجشنبه در جوار یادمان شهدا برگزار شد و طبق سنوات گذشته با هماهنگی دفتر امام جمعه شاهین شهر، نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته در این مکان اقامه گردید.

پانزدهمین یادواره شهدای گمنام در دانشگاه مالک اشتر روز شنبه همراه با سخنرانی حجت الاسلام نکویی در سالن اندیشه این دانشگاه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.