۰۹:۲۱ - شنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۶

مهمان نوازی سپاهانی ها؛

هوادار تراکتورسازی در مورچه خورت مورد استقبال گرم تیم سپاهان قرار گرفت

یکی از هواداران تیم تراکتورسازی برای تماشای دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان با پای پیاده از آذربایجان حرکت کرد و شب گذشته در روستای مورچه خورت مورد استقبال تیم سپاهان قرار گرفت.

به گزارش شاهین پرس، یکی از هواداران تیم تراکتورسازی برای تماشای دیدار تیم محبوب خود مقابل سپاهان اصفهان با پای پیاده از آذربایجان حرکت کرد و شب گذشته در روستای مورچه خورت مورد استقبال تیم سپاهان قرار گرفت.

 شهریار عباس زاده هوادار متعصب تیم تراکتورسازی که در گذشته نیز برای بازی تراکتورسازی و استقلال پیاده به تهران سفر کرده بود، این بار از شهر خداآفرین 1400 کیلومتر را با پای پیاده سپری کرد تا در اصفهان بازی تراکتورسازی و سپاهان تماشا کند.

وی که 21 فروردین ماه از شهرستان خدافرین آذربایجان شرقی با پای پیاده راهی شده بود شب گذشته در روستای مورچه خورت شاهین شهر مورد استقبال گرم تیم سپاهان قرار گرفت.

این هوادار تراکتور سازی که 46 سال سن دارد هدف از این کار خود را اعلام وفاداری و حمایت از تیم مورد علاقه خود بیان کرد و افزود: چندی پیش عادل فردوسی پور در برنامه نود از یکی از هواداران تیم چلسی یاد کرد که برای حمایت از تیم محبوب خود حدود 400 کیلومتر پیاده روی کرده و امروز من نیز برای هواداری از تیم دوست داشتنی تراکتورسازی موفق شدم بیش از 1400 کیلومتر پیاده روی کنم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.